روش خرید سرور های پولی Lumos VPN برای اندروید


روش خرید سرور های پولی Lumos VPN برای اندروید

دانلود وی پی ان Lumos VPN نسخه جدید با لینک مستقیم

یکی از برنامه‌ های قوی موجود در گوگل پلی که خدمات خود را به صورت پولی در اختیار کاربران می‌ گذارد فیلتر شکن Lumos VPN نام دارد. که البته نصب این برنامه به صورت کاملاً رایگان است. اما تمامی خدمات آن پولی هستند. و برای استفاده از آن ها و رفع محدودیت فیلترینگ موجود در کشور شما باید سرور های این برنامه را خریداری کنید.

آموزش خرید راحت سرور های پرمیوم Lumos VPN

وقتی که شما وارد لیست سرور های این برنامه می‌ شوید مشاهده می‌ کنید که در اکثر کشورها این برنامه سرور دارد. اما وقتی بر روی آن ها کلیک می‌ کنید صفحه‌ای برای شما باز می‌ شود. که باید اکانت این برنامه را خریداری کنید و دارای اکانت‌ های مختلف می‌ باشد. پس از خریداری کردن اکانت مورد نظر خود قفل تمامی سرورها برای شما باز می‌ شود. و می‌ توانید به راحتی به هر کدام از آن ها که می‌ خواهید متصل شوید. و حتی قوی‌ ترین محدودیت‌ ها را در کشورتان از بین ببرید.

انواع اکانت های پرمیوم:

ماهانه
سالانه

انواع سرور های Lumos VPN :

سرور های عادی پرمیوم
سرور های مخصوص استریم در اپلیکیشن های مختلف

ویژگی های عالی در تنظیمات:

ورود به کانال تلگرام
دارای دارک مود و لایت مود
پشتیبانی فعال و سریع
اشتراک گذاری در پیام رسان ها

تمام موارد گفته شده و دیگر خدمات موجود در این برنامه همگی باعث می‌ شوند که شما بتوانید مروری پرسرعت و نامحدود توسط این برنامه برای خود کسب کنید. و به سادگی انواع محدودیت‌ های اعمال شده بر کشور خود را با بالاترین درجه ایمنی از بین ببرید. و گشت و گذاری رمزگذاری شده را کسب کنید. همچنین یکی دیگر از مواردی که باعث می شود امنیت شما بالا رود. این است که برای خرید اکانت این برنامه باید ایجاد حساب کاربری کنید. که در این صورت غیر از خودتان کسی نمی تواند وارد اکانت شما شود.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *