روش راه اندازی Nod VPN در موبایل نسخه اصلی


روش راه اندازی Nod VPN در موبایل نسخه اصلی

دانلود فیلتر شکن Nod VPN نسخه پرمیوم برای بازی

یکی از جدید ترین فیلتر شکن‌ های موجود در بازار که شما با استفاده از آن می‌ توانید سانسور های اعمال شده بر کشور خود که بیشتر بر وب سایت‌ ها و پیام رسان‌ ها اعمال شده است را از بین ببرید، برنامه Nod VPN می‌ باشد.
برای آشنایی بیشتر با این فیلتر شکن کافی است تا آخر این پست همراه ما باشید و ویدیو آموزشی را تماشا کنید. تا بتوانید راحت‌تر این برنامه را برای خود نصب و از خدماتش استفاده کنید.

تنها روش اتصال به فیلتر شکن Nod VPN

این فیلتر شکن دارای لیست سرور می‌ باشد و دارای سرور های آمریکایی پرسرعت است. اما به صورت کلی استفاده از این برنامه و متصل شدن به سرورها فقط به صورت اتوماتیک امکان‌ پذیر است. و شما از طریق روش دستی نمی‌ توانید از این برنامه استفاده کنید. و با کلیک بر روی گزینه اتوماتیک این vpn می توانید به راحتی اتصال خود را ایجاد کنید.

محافظت از داده های خصوصی

این فیلتر شکن از تمام اطلاعات خصوصی و مهم شما محافظت می‌ کند و به هیچ عنوان اجازه نمی‌ دهد که افراد ناشناس به اطلاعات مهم شما دسترسی پیدا کنند. علاوه بر آن به خوبی از هویت آنلاین شما محافظت می‌ کند. در نتیجه با متصل شدن به این فیلتر شکن می‌ توانید فعالیت‌ های مورد نیاز خود را به راحتی انجام دهید. یعنی با استفاده از تمام اینترنت‌ ها به این برنامه متصل و فیلترینگ ها را از بین ببرید.

مدت زمان استفاده از هر سرور Nod VPN

درست است که این فیلتر شکن رایگان می‌ باشد اما دارای محدودیت زمانی است. به گونه‌ای که از هر سرور پرسرعت این برنامه شما فقط می‌ توانید نهایتاً یک ساعت و نیم تا دو ساعت استفاده کنید. که زمان مناسبی برای انجام فعالیت‌ های روزانه می‌ باشد و پس از آن باید سرور خود را عوض کنید.

دسترسی به هر نوع وب سایت

با اتصال به سرور های این برنامه شما می‌ توانید به تمام وب سایت‌ های موجود در کشور خود دسترسی پیدا کنید. به گونه‌ای که ورود به وب سایت‌ های خارجی با استفاده از این vpn برای شما آسان می‌ شود.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *