آموزش تصویری نصب vpn قوی ‌Speed Tunnel VPN برای pc


آموزش تصویری نصب vpn قوی ‌Speed Tunnel VPN برای pc

دانلود فیلتر شکن Speed Tunnel VPN برای آیفون

فیلتر شکن قوی و پرسرعت Speed Tunnel VPN یکی از برنامه‌ های فعال در کشور ما می‌ باشد. و همانطور که از اسم این برنامه مشخص است دارای تونل‌ های رمزگذاری شده پرسرعت می‌ باشد. که می‌ تواند برای ما اتصال قدرتمند و پایداری را ایجاد کند. تا بتوانیم به راحتی بر سانسور های اینترنتی غلبه کنیم.

سرور های فعال و پرسرعت Speed Tunnel VPN

همانطور که در ویدیو هم مشخص است این برنامه دارای لیستی از سرور های فعال و پرسرعت می‌ باشد. که در کشور های مختلف قرار دارند. همچنین در زیر هر سرور مشخص شده است که آن کشور برای شما می‌ تواند اتصال خوبی ایجاد کند یا نه. تا شما بتوانید به راحتی اتصال قدرتمند خود را ایجاد کنید. همچنین پس از اینکه سرور مورد نظر خود را انتخاب کردید. فقط کافی است گزینه وسط صفحه اصلی را به سمت راست بکشید تا اتصال شما سریعاً ایجاد شود.

مرور ایمن و‌ ناشناس در وب

با نصب این برنامه و اتصال به سرور های قدرتمند آن شما می‌ توانید به صورت ناشناس و کاملاً ایمن در وب سایت‌ های مختلف مرور کنید. و چون این برنامه آی پی اصلی شما را کاملاً پنهان می‌ کند. فعالیت‌ های شما در اینترنت اصلاً قابل شناسایی نیست.

حذف داده های آنلاین

همچنین در این فیلتر شکن گزینه‌ای وجود دارد که شما از این طریق می‌ توانید تمام فعالیت‌‌ های آنلاین خود را حذف کنید. تا کسی نتواند به اطلاعات خصوصی شما دسترسی پیدا کند. یعنی با حذف این داده‌ها حتی دیگر معلوم نمی‌ شود که شما در چه زمانی به چه کشوری متصل شده‌اید.

بدترین ویژگی فیلتر شکن Speed Tunnel VPN

بدترین ویژگی که این برنامه دارد و باعث شده است که زیاد محبوبیت پیدا نکند. مدت زمان اتصال بسیار کم به سرور های این برنامه می‌ باشد. که نهایتاً شما بتوانید ۱۰ دقیقه از سرور های فیلتر شکن استفاده کنید. البته هر سرور می‌ تواند زمان مشخصی را برای شما فراهم کند اما در کل این برنامه دارای محدودیت زمانی می‌ باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *