دانلود vpn محبوب و‌ فعال VPN Dash برای سایت خارجی


دانلود vpn محبوب و‌ فعال VPN Dash برای سایت خارجی

نصب فیلتر شکن قوی VPN Dash برای تلگرام

یکی از فیلتر‌ شکن‌ هایی که شما می‌ توانید به خوبی روی آن حساب باز کنید، فیلتر شکن VPN Dash می باشد. برنامه ای که قادر است انواع محدودیت های اینترنتی را در کسری از ثانیه برای شما از بین ببرد. و دسترسی به خدمات اینترنت را بدون هیچگونه مزاحمتی برای شما به ارمغان بیاورد. به کمک این برنامه تمامی ظرفیت های موجود در اینترنت برای شما قابل دسترس خواهد بود.

محیط ساده و کاربردی فیلتر شکن VPN Dash

این فیلتر شکن از طراحی بسیار کاربردی و در عین حال ساده‌ای برخوردار است. به گونه ای که شما می‌ توانید بدون هیچگونه دردسری از خدمات موجود در این vpn برخوردار شوید.
برای مثال می‌‌ توانید تنها با چند کلیک ساده به سرورها متصل شوید. همچنین قابلیت اتصال خودکار به شما این امکان را می دهد که متصل شدن به سرور ها تنها با یک کلیک برای شما صورت بگیرد.

Screenshot image 1

مرور نامحدود و ناشناس در وب سایت ها:

شما به کمک این وی پی ان می‌ توانید بدون اینکه فعالیت‌ های آنلاینتان قابل ردیابی یا شناسایی باشد در اینترنت جستجو کنید. چرا که وقتی به سرور ها متصل می‌ شوید. برنامه آی‌ پی حقیقی شما را پنهان می‌ کند و آن را با یک iP جدید جایگزین می‌ کند. تا تمامی فعالیت های شما در بستری مطمئن و ناشناس صورت بگیرد.

Screenshot image 2

لیست سرور های خارجی فیلتر شکن VPN Dash

آمریکا
کانادا
انگلیس
آلمان

درست است که این فیلتر شکن در کشور های کمی سرور دارد. اما تعداد آن ها زیاد است و باعث نمی‌ شود که ترافیک بر روی سرور های این vpn اعمال شود. بلکه هر کاربری می‌‌ تواند به راحتی به یکی از سرور های این برنامه متصل شود.

Screenshot image 3

حذف تمامی اطلاعات ذخیره شده

در این برنامه این امکان برای شما وجود دارد که تمامی اطلاعات ذخیره شده هنگام استفاده از این برنامه را حذف کنید. و بدین ترتیب مروری مطمئن و خصوصی را در بستری مناسب تجربه کنید.
به طور کلی این برنامه به حریم خصوصی و امنیت سایبری کاربرانش اهمیت زیادی می دهد. و با در نظر گرفتن بهترین اقدامات سعی کرده است مطمئن‌ ترین شرایط برای انجام فعالیت‌ ها را فراهم کند.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *