دانلود وی پی ان پرسرعت VPN Shop نسخه جدید


دانلود وی پی ان پرسرعت VPN Shop نسخه جدید

نصب رایگان VPN Shop برای ویندوز

فیلتر شکن های زیادی در بازار وجود دارند که شما می‌ توانید از خدمات آن استفاده کنید. تا بر محدودیت های اینترنتی غلبه کنید. اما کمتر برنامه ای مانند فیلتر شکن VPN Shop قادر خواهد بود. شرایط لازم برای دور زدن محدودیت‌ ها را برای شما فراهم کند. برای دسترسی به این vpn شما می‌ توانید از طریق گوگل پلی به راحتی اقدام کنید و آن را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید.

طبقه بندی سرورهای VPN Shop بر اساس پینگ

یک نکته بسیار کاربردی در مورد این برنامه این است که سرور های این وی پی ان بر اساس پینگی که ارائه می دهند طبقه‌ بندی شدند. این موضوع کار شما برای انتخاب سرور ها بسیار راحت می‌ کند.
به گونه ای که می‌ توانید بدون کوچک‌ ترین مشکلی با انتخاب کم ترین پینگ و بهترین سرور، به برنامه متصل شوید. و با کیفیت ایده‌ آل به خدمات فیلتر شده دسترسی پیدا کنید.

Screenshot image 1

پنهان شدن IP آدرس در VPN Shop

شما به کمک این vpn می‌ توانید از بهترین شرایط برای انجام فعالیت‌ های اینترنتی به صورت ایمن برخوردار شوید. چرا که اقدامات امنیتی متنوعی در این برنامه به کار گرفته شده است. برای مثال این وی پی ان با پنهان کردن موقعیت جغرافیایی شما هنگام اتصال به سرور هایش شرایطی را ایجاد می‌ کند. که بتوانید به صورت کاملاً ناشناس در اینترنت جستجو کنید. برای تحقق یافتن این موضوع آی پی شما با آی‌ پی سروری که به آن متصل شده‌ اید جایگزین می شود.

Screenshot image 3

تست سرعت رایگان اینترنت

یکی دیگر از قابلیت های بسیار کاربردی این برنامه قابلیت تست سرعت می باشد. به گونه ای که شما می‌ توانید بدون هیچگونه هزینه‌ ای سرعت اتصال خود هنگامی که به سرور های این برنامه متصل می‌ شوید را اندازه گیری کنید. این قابلیت هم به شما این امکان را می‌ دهد مروری بهتر در اینترنت داشته باشید. و هم اینکه بهترین شرایط را برای انتخاب سرور داشته باشید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *