خرید سرور پرمیوم فیلتر شکن Noon VPN قوی


خرید سرور پرمیوم فیلتر شکن Noon VPN قوی

دانلود وی پی ان Noon VPN برای کامپیوتر

یکی از محبوب‌ ترین وی پی ان‌ های موجود در کشور که تاکنون یک میلیون کاربر این برنامه را برای خود نصب کردند، فیلتر شکن Noon VPN می‌ باشد. لازم به ذکر است که این برنامه از قدیم و زمانی که محدودیت‌ ها وارد کشور شدند، ساخته شده بود. در نتیجه سرعت و کیفیت این برنامه بالا است.

تنها سرور های برنامه Noon VPN

رایگان:

هلند
آلمان‌
انگلیس
فرانسه

پرمیوم :

آمریکا
فرانسه
آلمان
هلند

همانطور که در بالا نام برده شد این برنامه دارای سرور های پرسرعتی در کشور های گفته شده می‌ باشد. که می‌ توانیم به صورت خودکار یا دستی به آن ها متصل شویم. فقط اول باید نوع اتصال خود را مشخص کنید سپس به یکی از سرورها متصل شوید.

نحوه افزایش امنیت

پس از اینکه شما به صورت خودکار یا دستی به یکی از سرور های پرسرعت و فعال این برنامه متصل می‌ شوید. در مرحله اول این برنامه آدرس آی پی شما را پنهان می‌ کند. که از این طریق می‌ توانید امنیت خود را افزایش دهید و با خیال راحت‌تر در کشور مرور کنید. علاوه بر آن هر نوع داده‌ای که داشته باشید توسط این برنامه رمزگذاری می‌ شود.

رفع سانسور پیام رسان ها با Noon VPN

در ادامه هم لازم به ذکر است که این برنامه برای تمام پیام رسان‌ ها و شبکه‌ های اجتماعی خارجی بسیار مناسب می‌ باشد. چون باعث می‌ شود که شما بتوانید با سرعت عالی به اپلیکیشن‌ هایی مانند تلگرام، اینستاگرام و دیگر برنامه‌ های مختلف دسترسی پیدا کنیم.

همچنین شما برای دسترسی راحت‌تر به خدمات فیلتر شده می‌ توانید از خدمات عالی در تنظیمات این برنامه کمک بگیرید. مثلاً برای استفاده از سرور های پرمیوم حتماً باید برای خود اکانت بسازید. یا یکی دیگر از گزینه‌ هایی که در این برنامه وجود دارد اشتراک گذاری می‌ باشد. که به راحتی می‌ توانید فایل این برنامه را با دیگران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *