دریافت vpn ایمن و رایگان RN VPN با لینک دانلود


دریافت vpn ایمن و رایگان RN VPN با لینک دانلود

نصب فیلتر شکن جدید RN VPN برای کاربران ایرانی

در گذشته اکثر کاربران ایرانی از فیلتر شکن‌ های خارجی استفاده می‌ کردند تا محدودیت‌ ها را از بین ببرند. اما امروزه به علت سرعت بالای وی‌ پی‌ ان‌ های ایرانی و فیلتر شکن‌ های جدیدی که وارد بازار شده است. خیلی از کاربران از همان وی پی ان‌ های ایرانی استفاده می‌ کنند. چون آدرس آی پی آن ها با ایران بیشتر سازگاری دارد پس اتصال بهتری برای ما ایجاد می‌ شود. یکی از این فیلتر شکن‌ های ایرانی که سرعت و امنیت بسیار بالایی را هم می‌ تواند در اختیار ما بگذارد برنامه رایگان RN VPN است.

روش ساده اتصال خودکار به RN VPN

ساده‌ ترین و کوتاه‌ ترین روش برای متصل شدن به این فیلتر شکن و سرور های قدرتمندش استفاده از قابلیت اتصال خودکار می‌ باشد. چون همانطور که در ویدیو مشخص است این برنامه سرور های متعدد و زیادی دارد و چون سرعت آن ها مشخص نیست. شما شاید نتوانید بهترین کشور را برای خود انتخاب کنید. بنابراین بهتر است با استفاده از گزینه اتصال خودکار از این برنامه استفاده کنیم. و همانطور که در فیلم هم مشخص است پس از چند لحظه اتصال قدرتمند و پایدار شما برای دور زدن محدودیت‌ ها ایجاد خواهد شد.

محدودیت در زمان اتصال

تنها ویژگی منفی که این برنامه دارد نامحدود بودن زمان اتصال به سرور های این vpn است. که حداکثر شما یک ساعت و ۴۰ دقیقه می‌ توانید به هر سرور این برنامه متصل بمانید و پس از آن مجبور هستید دوباره روند اتصال را طی کنید.

ورود به کانال تلگرام برنامه RN VPN

به دلیل اینکه این فیلتر شکن جدید می‌ باشد یک کانال در تلگرام دارد. تا کاربران بتوانند با عضو شدن در این کانال از آخرین اخبار این برنامه مطلع شوند. و راحت‌تر از این برنامه استفاده کنند.
همچنین در تنظیمات این فیلتر شکن گزینه‌ای وجود دارد که لیستی از سوالات همراه پاسخ درباره این برنامه وجود دارد. تا با خواندن این سوالات بتوانیم مشکلات خود را حل کنیم و به راحتی از این vpn استفاده کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *