نصب سریع برنامه Arab VPN برای pc


نصب سریع برنامه Arab VPN برای pc

دانلود فیلتر شکن قوی Arab VPN برای آیفون

جهت رفع سانسور های اینترنتی اولین نیاز هر کاربر ایرانی استفاده از یک فیلتر شکن قوی می‌ باشد. که با استفاده از آن سانسور های اینترنتی را از بین ببرد. فیلتر شکنی که می‌ خواهیم در اینجا به شما معرفی کنیم با نام Arab VPN در گوگل پلی موجود است. که حجم بسیار کمی از گوشی همراه شما را اشغال می‌ کند. و همچنین این ضمانت را به شما می‌ دهیم که با استفاده از آن می‌ توانید شدید ترین سانسور های اینترنتی حتی سانسور هایی که بر پیام رسان‌ ها اعمال شده است را از بین ببرید.

سرور های پرتعداد در سراسر جهان

بهترین ویژگی این برنامه که باعث سرعت بالای آن شده است سرور های جهانی پرقدرت می‌ باشد. که در انواع کشورها حتی کشور های عربی موجود است. تا کاربران بتوانند به هر نوع از این سرورها که می‌ خواهند متصل شوند. و اتصالی قوی و پایدار برای مرور نامحدود خود در سرتاسر اینترنت کسب کنند.

بهترین ویژگی های سرور پرمیوم برنامه Arab VPN

مرور نامحدود در اینترنت
دسترسی به تمام وب سایت ها
بدون نیاز به تماشای تبلیغات
عدم محدودیت حجمی
دسترسی به سرور های بیشتر
دریافت امنیت بالاتر

اکانت های پرمیوم در Arab VPN

در این فیلتر شکن انواعی از اکانت‌ های مختلف وجود دارد که بر اساس نیاز خود می‌ توانید به مدت یک هفته، یک ماه و یک سال این اکانت‌ ها را خریداری کنید. و از خدماتی که در بالا به آن ها اشاره شد استفاده کنید.

دریافت مروری خصوصی پس از اتصال به برنامه

بعد از اینکه اتصال ما به یکی از سرور های این برنامه ایجاد شود ما می‌ توانیم مروری خصوصی را در اینترنت دریافت کنیم. چون علاوه بر اینکه این برنامه موقعیت مکانی ما را کاملاً به یک کشور دور افتاده تغییر می‌ دهد. تمامی داده‌ های دانلود و آپلود شده ما را از تونل‌ های رمزگذاری شده عبور می دهد. تا هیچ شخصی متوجه فعالیت‌ های ما در اینترنت نشود.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *