نحوه دریافت بهترین پروکسی تلگرام آیفون


نحوه دریافت بهترین پروکسی تلگرام آیفون

پروکسی رایگان برای گوشی آیفون جدید

همه افراد برای اینکه بتوانند از تلگرام استفاده کنند در مرحله نخست نیاز دارند که محدودیت های آن را از بین ببرند. راه های مختلفی برای دور زدن محدودیت های تلگرام وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از قابلیت پروکسی موجود در تلگرام می‌ باشد. در ادامه به بررسی نحوه استفاده از پروکسی و همچنین نکاتی که باید هنگام استفاده از proxy ها در نظر داشته باشید می‌ پردازیم.
فقط لازم به ذکر است که باید پروکسی مورد نظر برای گوشی خود را هم در نظر بگیرید. که مثلاً اگر از گوشی آیفون استفاده می‌ کنید باید به proxy مخصوص آن متصل شوید.

نحوه استفاده از proxy

برای استفاده از قابلیت پروکسی کار بسیار ساده ای را در پیش خواهید داشت. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به یک پروکسی مطمئن و فعال دسترسی پیدا کنید. پس از آن می‌ توانید به راحتی با زدن دکمه اتصال به proxy مورد نظر متصل شوید. و اگر کیفیت مطلوبی داشته باشد به راحتی می توانید از محدودیت تلگرام عبور کرده و به خدمات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.

نکات مورد توجه هنگام استفاده از پروکسی آیفون

1- استفاده از اینترنت مناسب

استفاده از اینترنت مناسب باعث می شود که اتصال شما به سرورها به صورت یکنواخت و مناسبی صورت بگیرد. و اگر اینترنت مورد استفاده شما سرعت مناسبی نداشته باشد به هیچ عنوان اتصال درستی برای شما شکل نمی‌ گیرد‌. در نتیجه برای استفاده از تلگرام دچار مشکل خواهید شد.

How to Fix iPhone/iPad Wifi Connection Problems on ios 14

2- سازگاری پروکسی با اینترنت

همچنین گفتنی است که بعضی از proxy ها تنها با نوع خاصی از اینترنت سازگاری دارند. برای مثال در منابعی که پروکسی ها را در اختیار کاربران قرار می دهند. یک سری پروکسی‌ ها فقط برای اینترنت همراه اول و سایر آن ها برای دیگر اپراتور ها قابل استفاده هستند.

منابع مناسب برای آیفون

شما می‌ توانید با مراجعه به خود تلگرام و کانال هایی که در آن قرار دارد به منابع مناسبی به منظور دریافت proxy های به روز و فعال دسترسی پیدا کنید. و از این طریق به شرایط لازم برای رفع محدودیت ها دسترسی پیدا می کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *