چرا اپ استور در آیفون قدیمی باز نمیشه


چرا اپ استور در آیفون قدیمی باز نمیشه

روش رفع فیلتر کردن برنامه App Store در گوشی

اپ استور که معتبر ترین و تنها منبع دانلود برنامه‌ های ios می‌ باشد. در بسیاری از اوقات در کشور ایران دچار فیلترینگ می‌ شود. به همین دلیل بدون استفاده از فیلتر شکن بالا نمی‌آید و اجرا نمی‌ شود.
برای حل مشکل فیلترینگ اپ استور شما می‌ توانید از فیلتر شکن‌ های مختلف کمک بگیرید. که در ادامه بیشتر به این موضوع می پردازیم.

نحوه استفاده از فیلتر شکن برای باز کردن اپ استور

اگر اپ استور شما فیلتر باشد و هیچ فیلتر شکنی را بر روی دستگاه خود نصب نداشته باشید. عملاً هیچ راه حلی برای شما وجود نخواهد داشت. و باید آنقدر صبر کنید تا محدودیت های App Store از بین برود و دسترسی آزادانه به آن امکان پذیر شود.
اما اگر از قبل بر روی دستگاه خود فیلتر شکن نصب داشته باشید. می‌ توانید زمانی که دلیل بالا نیامدن این برنامه فیلترینگ آن می باشد. با متصل شدن به سرور های وی پی ان مورد نظر از شرایط لازم برای دور زدن محدودیت برخوردار شوید.
به طور کلی پیشنهاد می شود که همیشه یک فیلتر شکن قدرتمند و به روز را بر روی دستگاه ios خود نصب داشته باشید. تا زمانی که به هر دلیلی فیلترینگ App Store دوباره اعمال شد دچار مشکل نشوید.

Still Anticompetitive? Critics Slam Apple's Plan to Open iOS App Store ...

کندی اینترنت دلیل دیگر:

گاهی اوقات دلیل بالا نیامدن اپ استور کندی اینترنت می باشد و هیچ ربطی به فیلترینگ آن ندارد. در چنین شرایطی یا باید اینترنت خود را تقویت کنیم. یا با متصل شدن به یک سرور قدرتمند و سریع سرعت خود را افزایش دهیم. در این صورت می‌ توانید به راحتی با رفرش کردن برنامه وارد آن شوید و از خدمات مورد نیاز خود در آن استفاده کنید.

به طور کلی نصب داشتن یک فیلتر شکن می‌ تواند در استفاده بهینه از App Store به شما کمک کند. چرا که حتی اگر اپ استور فیلتر نباشد. شما می‌ توانید به کمک وی پی ان مورد استفاده، سرعت اینترنت خود را افزایش دهید. و به صورت بهتری از خدمات استفاده کنید.

اپ‌استور اپل رسماً از خرید‌های درون‌برنامه‌ای NFT پشتیبانی می‌کند - زومیت


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *