روش اتصال به فیلتر شکن پرسرعت 8 VPN


روش اتصال به فیلتر شکن پرسرعت 8 VPN

دانلود نسخه جدید 8 VPN برای اندروید

یکی از اصلی‌ ترین مشکلات کاربران امروزه نصب فیلتر شکن‌ ها می‌ باشد. چون در این برنامه‌ ها ما می‌ توانیم به خدمات روز دنیا دسترسی پیدا کنیم. اما اگر از فیلتر شکن‌ های کم کیفیت استفاده کنیم. علاوه بر اینکه نمی‌ توانیم محدودیت‌ ها را از بین ببریم، امنیت دستگاه خود را هم به خطر می‌ اندازیم. پس باید از یک فیلتر شکن ایمن و سریع مانند برنامه 8 VPN استفاده کنیم. که در ادامه به ویژگی‌ های بیشتر این فیلتر شکن می پردازیم.

اتصال دستی یا خودکار؟!؟!

بهترین و ساده‌ ترین راه برای اتصال به سرور های این برنامه به صورت خودکار می‌ باشد. به این صورت که ما باید فقط بر روی گزینه اتصال خودکار کلیک کنیم. تا بتوانیم به بهترین سرور این برنامه متصل شویم.
البته اتصال به صورت دستی هم ممکن است. اما اگر ما سرور خود را به صورت دلخواه انتخاب کنیم. ممکن است آن کشور مناسب با موقعیت مکانی ما نباشد. در این شرایط خود برنامه دوباره به صورت خودکار اتصال ما را تغییر می‌ دهد.

انواع سرورها در فیلتر شکن 8 VPN

یکی از علت‌ هایی که باعث شده است این برنامه در بین کاربران محبوبیت خود را حفظ کند. سرور های پرسرعت و فعال این برنامه می‌ باشد. که در کشور هایی مانند هلند و آمریکا واقع شده‌اند. که می‌ توان گفت جزو بهترین کشور های جهان اند. و تعداد این سرورها آنقدر زیاد است که شما بتوانید به صورت دلخواه بر اساس سرعتشان یکی را انتخاب و اتصال پایدار خود را ایجاد کنید.

قوی ترین تیم پشتیبانی در 8 VPN

این فیلتر شکن پرسرعت و فعال دارای قوی‌ ترین تیم پشتیبانی می‌ باشد. که یا شما می‌ توانید سوالات متداول را از پشتیبان‌ های این برنامه بپرسید. که به صورت پیش فرض در این فیلتر شکن قرار داده شده است. یا مشکلات خاص خود را از آن ها سوال کنید تا در کمترین زمان ممکن جواب خود را دریافت کنید.

بلاک کردن اینترنت در شرایط خاص

منظور از بلاک کردن اینترنت این است که اگر شما در تنظیمات این برنامه گزینه کیل سوئیچ را فعال کنید. اگر به هر دلیل اینترنتتان قطع شود یا سرورها تغییر پیدا کند. به صورت خودکار این فیلتر شکن غیر فعال می‌ شود تا اطلاعات خصوصی شما به خطر نیفتد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *