نصب وی پی ان قدیمی برای ویندوز ۷ رایگان


نصب وی پی ان قدیمی برای ویندوز ۷ رایگان

دانلود فیلتر شکن فعال کامپیوتر با لینک مستقیم

برای دستگاه ‌هایی که از سیستم عامل ‌های قدیمی نظیر ویندوز ۷ استفاده می‌ کنند. باید فیلتر شکنی را نصب کنیم که سازگار با این سیستم عامل‌ ها باشند. برای این کار شما می‌ توانید از وی پی ان ‌ قدیمی استفاده کنید. که از این خصوصیت برخوردار می‌ باشد.

منابع برای دانلود وی پی ان قدیمی

برای این منظور شما می‌ توانید از طریق سایت ‌هایی که این برنامه ‌ها را در اختیار کاربران قرار داده اند استفاده کنید. چرا که منابع معتبر و به روز این فیلتر شکن ‌ها را حذف کردند. و یا نسخه ‌های به روز و جدید را ارائه می‌ کنند.

خصوصیات مهم وی پی ان قدیمی فعال

۱- سرور های فعال و مناسب با دستگاه ها

بهترین فیلتر شکن‌ های قدیمی آن هایی هستند که تنها سرورها در آن ها آپدیت می‌ شوند و برنامه هیچ تغییری نمی‌ کند. در این صورت سازگاری با سیستم عامل ‌های قدیمی همچنان پا برجاست. همچنین قدرت و سرعت بالا و پایدار نیز فراهم خواهد شد. و شما می‌ توانید به اینترنت جهانی متصل شوید و محدودیت ‌ها را از بین ببرید.

وی‌پی‌ان چیست و چطور یک وی‌پی‌ان خوب پیدا کنیم؟

۲- استفاده از خدمات امنیتی مناسب

هرچه شدت محدودیت‌ ها و مقدار فیلترینگ بیشتر می‌ شود خطراتی که احتمال دارد امنیت سایبری و حریم خصوصی ما را تهدید کنند نیز بیشتر خواهد شد. پس باید از فیلتر شکنی استفاده کنیم. که ضمن فراهم کردن قدرت بالا امنیت مناسبی نیز داشته باشد.

۳- مصرف اینترنت مناسب و‌ کم

علاوه بر مسائل گفته شده باید فیلتر شکنی که از آن استفاده می‌ کنید مصرف اینترنت مناسبی داشته باشد. چرا که اگر اینترنت مصرفی شما زیاد باشد هزینه‌ های تمام شده برای شما اصلاً به صرفه نخواهد بود. چون همانطور که می‌ دانید هزینه ‌های اینترنت بسیار گران شده است.

با اینکه فیلتر شکن های قدیمی در کشور ما وجود دارند. اما بهتر است که از وی پی ان های جدید و فعال استفاده کنید تا سرعت بالایی را دریافت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *