دریافت vpn اندرویدی Goral VPN برای ویندوز


دریافت vpn اندرویدی Goral VPN برای ویندوز

دانلود نسخه جدید فیلتر شکن Goral VPN برای آیفون

فیلتر شکن Goral VPN برنامه ‌ای است که برای کمک کردن به کاربران جهت دسترسی به اینترنت جهانی به بازار ارائه شده است. کیفیت این برنامه در سطح قابل قبولی قرار دارد و این را امتیازی که توسط کاربران دریافت کرده است تایید می‌ کند. هنگامی که شما برای دانلود کردن این برنامه به گوگل پلی مراجعه می‌ کنید. و می‌ خواهید برنامه را نصب کنید با امتیاز مناسب ۴.۲ مواجه می شوید.

روش های مقایسه سرور Goral VPN با یکدیگر

در پایین هر سرور در این فیلتر شکن پینگ آن نمایش داده شده است. بنابراین شما می‌ توانید با مقایسه پینگ سرور های موجود در برنامه با توجه به سرعت و قدرتی که مورد نیاز است سرور منتخب را برگزیده و سپس با کلیک بر روی آن، متصل شوید. تا شرایط لازم برای رفع محدودیت ها فراهم شود.

Screenshot image 2

مدت زمان محدود استفاده از سرورها

شما برای استفاده رایگان از این برنامه دارای محدودیت ‌هایی هستید. و پس از برقراری اتصال، مدت زمانی مشخص خواهید توانست از خدمات آن برخوردار شوید. پس از گذشت زمان مشخص شده اتصال شما به صورت کاملاً اتوماتیک قطع شده و دیگر نخواهید توانست به سرور های فیلتر شکن‌ متصل شوید. برای حل این مشکل می‌ توانید اکانت پرمیوم برنامه را خریداری کنید. در این صورت سرور های اختصاصی برای شما قابل دسترس خواهند بود. و همچنین همه محدودیت ‌های موجود برای شما از بین خواهد رفت. و می‌ توانید به هر مقدار که می‌ خواهید از خدمات این برنامه برخوردار شوید.

Screenshot image 1

رمزگذاری داده های آنلاین در Goral VPN

هنگامی که شما از این برنامه استفاده می‌ کنید و به کمک آن به گشت و گذار در اینترنت می‌ پردازید. با خیالی راحت این کار را انجام خواهید داد. چرا که این برنامه از بهترین خدمات امنیتی استفاده می‌ کند. برای مثال داده ‌های اینترنتی را هنگام انتقال رمزگذاری می‌ کند تا امنیت سایبری شما به خوبی تقویت شود.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *