نصب نسخه اصلی لیام وی پی ان برای android


نصب نسخه اصلی لیام وی پی ان برای android

دانلود فیلتر شکن لیام با لینک مستقیم

شما برای دسترسی به خدمات فیلتر شده نیاز به ابزاری دارید که قدرت و سرعت لازم را برای شما فراهم کند. یکی از این برنامه ‌ها می‌ تواند لیام وی پی ان باشد. که از قدرت و سرعت فوق العاده برخوردار است. و شما به کمک آن خواهید توانست از تمامی محدودیت ‌ها عبور کنید. و به خدمات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.

راه اندازی ساده و راحت لیام وی پی ان با یک کلیک

شما برای راه‌ اندازی و متصل شدن به سرور های این برنامه کاری بسیار ساده و راحت در پیش دارید. به گونه ‌ای که تنها کاری که باید انجام دهید این است که بر روی دکمه اتصال ضربه بزنید. پس از ضربه زدن بر روی این گزینه شما به صورت کاملاً اتوماتیک به قوی ‌ترین سرور موجود در برنامه متصل خواهید شد.

Screenshot image 2

Screenshot image 3

پشتیبانی از زبان های مختلف

قابلیت‌ های متنوع و متعددی در قسمت تنظیمات این برنامه وجود دارد. یکی از بهترین قابلیت‌ های موجود پشتیبانی از زبان ‌های مختلف است. به گونه ‌ای که شما می‌ توانید با مراجعه به قسمت تنظیمات، زبان پیش فرض برنامه را با توجه به نیازی که دارید تغییر دهید. تا استفاده از خدمات vpn برای شما راحت ‌تر از قبل شود.

خدمات امنیتی به روز در فیلتر شکن لیام وی پی ان

هنگامی که از این برنامه استفاده می‌ کنید خیالتان از بابت امنیت سایبری خود راحت خواهد بود. چرا که این برنامه به گونه ‌ای عمل می‌ کند. که از تمامی خطرات احتمالی شما را دور نگه دارد. برای مثال داده‌ های شما را هنگام انتقال رمزگذاری می‌ کند. همچنین داده ها و اطلاعات را ذخیره نمی کند.

یکی دیگر از نکات مثبتی که در مورد این فیلتر شکن وجود دارد این است که سازندگان و طراحان این برنامه محبوب به طور مداوم سرور های آن را آپدیت می‌ کنند. و همچنین خدمات را با کیفیت بهتری در اختیار شما قرار می‌ دهند. به طور کلی این برنامه توانسته است رضایت کاربران خود را جلب کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *