چگونگی کار با Hostry VPN در گوشی سامسونگ


چگونگی کار با Hostry VPN در گوشی سامسونگ

دانلود وی پی ان فعال Hostry VPN برای کامپیوتر

جهت استفاده از خدمات روز دنیا شما نیاز به فیلتر شکن‌ های قدرتمند دارید. که یکی از این برنامه‌ ها که می‌ تواند خدمات عالی را به شما ارائه کند فیلتر شکن Hostry VPN می‌ باشد. که به راحتی می‌ توانید از طریق گوگل پلی یا سایت‌ های مختلف این برنامه را برای خود دانلود کنید. تا بتوانید با امنیت عالی و سرعت بالای سرور های این وی پی ان به گشت و گذار در کشور بپردازید.
لازم به ذکر است که برای استفاده از این برنامه و خدمات آن، شما می‌ توانید نوع مرور خود را مشخص کنید. یعنی می‌ توانید در این برنامه علامت بزنید که در حال گشت و گذار در سایت‌ ها هستید. یا می‌ خواهید فیلم‌ های مختلف را تماشا کنید. تا متناسب با آن، این برنامه سرور های خود را طبقه بندی کند.

آموزش تصویری اتصال به سرور های مختلف برنامه Hostry VPN

سرور های رایگان:

این فیلتر شکن هم مانند دیگر برنامه‌ ها دارای سرور های رایگان می‌ باشد. که در این برنامه فقط در کشور های آمریکا و استرالیا و هلند قرار دارد. و فقط می‌ توانید به آن ها متصل شوید. که برای اتصال خود می‌ توانید یا از گزینه دستی یا خودکار بهره ببرید.

سرور های پرمیوم:

به صورت کلی، این فیلتر شکن بیشتر مانور خود را بر روی سرور های پرمیوم قرار داده است. و در اکثر کشورها دارای سرور های پرمیوم است. که برای استفاده از آن ها شما می‌ توانید هزینه‌ای پرداخت کنید. تا به راحتی به این سرور های نامحدود متصل شوید.

انواع پروتکل های برنامه Hostry VPN

۱_ xray
۲_ v2fly
۳_ wireguard
۴_ openvpn tcp
۵_ openvpn udp

علاوه بر گزینه‌ های گفته شده این فیلتر شکن خدمات بسیار عالی دیگری را می‌ تواند در اختیار شما بگذارد. تا با نصب این برنامه بتوانید از آن ها استفاده کنید. از مهم ترین ویژگی‌ های این برنامه می‌ توان به قابلیت کیل سوئیچ اشاره کرد که به امنیت بیشتر شما کمک می کند. همچنین در این برنامه تیم پشتیبانی قوی وجود دارد تا بتواند در هنگام بروز مشکلات به راحتی به شما کمک کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *