دریافت نسخه آپدیت شده وی پی ان KUTO VPN


دریافت نسخه آپدیت شده وی پی ان KUTO VPN

دانلود فیلتر شکن KUTO VPN برای اندروید قدیمی

یکی از فیلتر شکن‌ هایی که امروزه از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می‌ باشد، برنامه KUTO VPN است. محبوبیت این برنامه به قدری بالاست که امروزه بیش از ۵ میلیون کاربر فعال در سراسر نقاط جهان دارا می‌ باشد.
اگر شما نیز به دنبال ابزاری مناسب برای مبارزه با فیلترینگ اعمال شده بر اینترنت هستید. می‌ توانید از این برنامه بسیار قدرتمند و مناسب استفاده کنید و به خدمات فیلتر شده دسترسی پیدا کنید.

سرور های آمریکایی فوق العاده‌ KUTO VPN

یکی از دلایلی که این برنامه از قدرت فوق العاده بالایی برخوردار است، وجود سرور های آمریکایی آن است. این سرورها به قدری با کیفیت هستند که می‌ توانند سرعت بسیار مناسبی برای دسترسی به محتوای فیلتر شده به شما بدهند.

Screenshot image 1

اتصال پایدار با انواع اینترنت

به دلیل نوع عملکرد برنامه و قدرتی که دارد، شما می ‌توانید با انواع اینترنت‌ ها به آن متصل شوید. و فرقی نمی‌ کند که از چه اینترنتی استفاده می‌ کنید. چرا که این برنامه قادر است بهترین اتصال را برای شما با انواع اینترنت ایجاد کند.

Screenshot image 2

خدمات امنیتی فیلتر شکن KUTO VPN

۱_ رمزگذاری داده ها

برای افزایش امنیت شما هنگام انجام فعالیت‌ های اینترنتی این برنامه از قابلیت رمزگذاری داده‌ها هنگام انتقال استفاده می‌ کند. در این صورت اتصالی که برای شما ایجاد می‌ شود قدرت و امنیت فوق العاده‌ای خواهد داشت. و شما می‌ توانید حتی خطرناک ترین محدودیت‌ ها را با خیالی راحت از سر راه خود بردارید.

۲_ حذف داده های موجود در برنامه

همچنین شما می‌ توانید بدون هیچ مشکلی داده‌ هایی که در این برنامه ذخیره شده است را حذف کنید. تا آسیب پذیری خود را به حداقل برسانید. و بدون نگرانی از بابت به سرقت رفتن داده‌‌ های موجود در برنامه فعالیت خود را انجام دهید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *