دانلود فیلتر شکن خصوصی Hoxx VPN برای فیلم


دانلود فیلتر شکن خصوصی Hoxx VPN برای فیلم

دانلود لینک مستقیم Hoxx VPN برای آیفون

برنامه Hoxx VPN یک ابزار ارائه دهنده خدمات وی پی ان می ‌باشد. که محبوبیت جهانی دارد. به گونه ‌ای که بیش از یک میلیون کاربر فعال در سراسر نقاط جهان از این ابزار برای دسترسی به اینترنت جهانی استفاده می‌ کنند. شما نیز اگر از دستگاه ‌های اندرویدی استفاده می‌ کنید. می‌ توانید این vpn را به راحتی از طریق گوگل پلی برای دستگاه خود دریافت کنید. و از خدمات فوق العاده آن برای استفاده از تمامی ظرفیت‌ های اینترنتی برخوردار شوید.

انواع سرور های فعال Hoxx VPN

مهم ترین نکته‌ای که باعث شده است این vpn از کاربران نسبتاً زیادی برخوردار باشد. و تعداد زیادی از خدمات آن برای دسترسی به اینترنت جهانی استفاده کنند. وجود سرور های بسیار پرقدرت و با کیفیت می‌ باشد. سرور های این برنامه در سراسر نقاط جهان پراکنده شده ‌اند. به گونه‌ ای که در بیش از ۳۰ کشور این برنامه دارای سرور است.

۱_ سرور های رایگان

سرور های این برنامه در دسته ‌بندی ‌های مختلفی طبقه‌ بندی شده‌ اند. یکی از این دسته ‌ها، سرور های رایگان می‌ باشد. که شما می‌ توانید بدون پرداخت هزینه و به صورت مستقیم از آن ها استفاده کنید. و از بستر مناسب جهت دسترسی به خدمات فیلتر شده برخوردار شوید.

۲_ سرور های پرمیوم

همچنین این برنامه دارای سرور های پرمیوم نیز می‌ باشد که برای دسترسی به آن ها می‌ بایست اکانت برنامه را خریداری کنید. در شرایطی که نیاز به قدرت بسیار بالایی دارید می‌ توانید این کار را انجام دهید. و از سرور های اختصاصی با قدرت فوق العاده بالا برخوردار شوید.

۳_ سرور های عمومی

یکی دیگر از انواع دیگر سرور های موجود در این برنامه سرور های عمومی می‌ باشد. که وقتی وارد لیست سرور ها می‌ شوید با این دسته‌ بندی نیز روبرو خواهید شد.

Screenshot image 1

از اینترنت خود با Hoxx VPN محافظت کنید

شما می ‌توانید بدون هیچگونه دردسری و به سادگی به اینترنت جهانی دسترسی پیدا کنید. همچنین هنگامی که اتصال لازم توسط این فیلتر شکن ایجاد می‌ شود. این vpn با استفاده از خدمات امنیتی که در نظر گرفته است. بهترین بستر ایمن را برای دسترسی به خدمات فیلتر شده برای شما مهیا می‌ کند.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *