نصب برنامه کاربردی UpperVPN برای شبکه اجتماعی


نصب برنامه کاربردی UpperVPN برای شبکه اجتماعی

دانلود UpperVPN برای ویندوز جدید

اگر شما نیز از محدودیت ‌های اینترنتی خسته شده ‌اید. و به دنبال یک راه حل دائمی برای دسترسی به خدمات فیلتر شده هستید. می‌ توانید از برنامه UpperVPN به عنوان ابزار اینترنتی کمک بگیرید. این برنامه خدمات وی پی ان با کیفیت مناسب را در اختیار شما قرار می‌ دهد و امکان استفاده از اینترنت جهانی را فراهم می‌ کند.

ویژگی های اصلی برنامه UpperVPN

زمان اتصال نامحدود و رایگان
دسترسی به تمامی سایت‌ ها و برنامه‌ های بلاک شده‌
دسترسی به پرسرعت‌ ترین سرور های جهانی در سراسر از جهان
با شرایط پایدار بازی‌ های موبایل را به صورت آنلاین انجام دهید
بدون نگرانی در اینترنت ایمن مرور کنید

برقراری اتصال هوشمند فقط با یک کلیک

شما کار بسیار آسانی برای فعال ‌سازی این برنامه خواهید داشت. چرا که سازندگان این برنامه سعی کرده اند که امکان استفاده از این vpn را برای تمامی افراد فراهم کنند. به همین ترتیب شما می‌ توانید تنها با یک کلیک به صورت کاملاً هوشمند با قابلیت اتصال خودکار به قوی‌ ترین سرور موجود در وی پی ان متصل شوید.

Screenshot image 1

با فیلتر شکن UpperVPN تمام اپلیکیشن‌ های سانسور شده را رفع فیلتر کنید

قدرتی که این برنامه در اختیار شما قرار می‌ دهد به قدری می‌ باشد که می‌ توانید به سادگی انواع اپلیکیشن ‌های فیلتر شده را رفع انسداد کنید. و از خدمات و محتوای موجود در آن ها برخوردار شوید. البته نسخه رایگان این برنامه گاهی اوقات دچار قطعی ‌هایی می‌ شود که با گذشت زمان رفع خواهند شد.

Screenshot image 4

تغییر لوکیشن واقعی به سرور های جهانی

هنگامی که اتصال شما به سرور های جهانی این برنامه برقرار می‌ شود. این برنامه موقعیت جغرافیایی شما را تغییر می‌ دهد. و آن را با یک آی پی دیگر که همان آی‌ پی سرور مورد استفاده است جایگزین می‌ کند. بدین ترتیب بستری مناسب برای مرور خصوصی در اینترنت فراهم می‌ شود. و شما می‌ توانید بدون اینکه امکان ردیابی شدن داشته باشید در اینترنت جست و جو کنید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *