روش راه اندازی نسخه پرمیوم ماهانه برنامه Zorro VPN


روش راه اندازی نسخه پرمیوم ماهانه برنامه Zorro VPN

خرید اکانت Zorro VPN برای ویندوز جدید

یکی از وی پی ان هایی که قبلا خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار ما می گذاشت، فیلتر شکن Zorro VPN بود. اما امروزه به دلیل بیشتر شدن کاربران و همچنین شدت پیدا کردن محدودیت‌ ها این برنامه دیگر خدمات خود را به صورت رایگان در اختیارمان نمی‌ گذارد. بلکه ما فقط می‌ توانیم با خرید اکانت پرمیوم از این فیلتر شکن و خدماتش استفاده کنیم. که این مورد از تعداد کاربران این برنامه کاسته است. ولی درباره سرعت آن نمی‌ توان هیچ نکته منفی گفت. چون این برنامه مانند قبل خدمات خود را حتی با سرعت و کیفیت بالاتری در اختیار ما می‌ گذارد.

آموزش خرید اکانت پرمیوم فیلتر شکن Zorro VPN

جهت خرید اکانت پرمیوم این فیلتر شکن. شما اصلا لازم نیست کار سختی انجام دهید. چون اگر بر روی گزینه اتصال خودکار یا حتی سرور های مختلف این برنامه کلیک کنید. صفحه خرید اکانت پرمیوم برای شما نمایش داده می‌ شود. که می‌ توانید مدت زمان خرید اکانت خود را بر اساس نیازتان انتخاب کنید.
در این برنامه اکانت یک هفته‌ای و یک ماهه وجود دارد. که قیمت‌ های آن ها متفاوت است. پس از آن به راحتی می‌ توانید بر تمام فیلترینگ‌ ها غلبه کنید و اگر نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید می‌ توانید از ویدیو زیر کمک بگیرید.

تعداد نامحدود سرور های Zorro VPN

سرور هایی که این فیلتر شکن در اختیار شما می‌ گذارد آنقدر زیاد است. که حتی نمی‌توان تعداد آن ها را بیان کرد. چون در سرتاسر جهان و کشور های مهم این برنامه سرور دارد و حتی در هر کشور چندین سرور جداگانه دارد. تا کاربران بتوانند به راحتی به این کشورها متصل شوند و هیچگونه محدودیتی را تجربه نکنند.

تیم پشتیبانی فعال

وقتی شما نسخه پرمیوم این برنامه را فعال کردید پشتیبانی این فیلتر شکن در دسترس شما قرار می‌ گیرد. تا به راحتی بتوانید در صورت بروز مشکلات یا حتی داشتن سوال از این تیم فعال کمک بگیرید. و به راحتی فعالیت‌ های خود را به سادگی انجام دهید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *