نصب vpn محبوب StrongVPN برای ios


نصب vpn محبوب StrongVPN برای ios

دانلود نسخه قدیمی فیلتر شکن StrongVPN رایگان

یکی از فیلتر شکن ‌های نسبتاً شناخته شده که امروزه بیش از ۵۰۰ هزار کاربر مختلف در سراسر جهان دارا می‌ باشد، فیلتر شکن StrongVPN نام دارد. شما می‌ توانید به کمک این ابزار به راحتی انواع محدودیت ‌های موجود در اینترنت را از سر خود بردارید. و بدون هیچگونه مشکل به خدمات فیلتر شده دسترسی پیدا کنید. بدین ترتیب این وی پی ان به شما این امکان را خواهد داد‌. تا بتوانید از تمامی ظرفیت‌ های موجود در اینترنت برخوردار شوید.

ویژگی های اتصال به سرور های StrongVPN

تغییر آدرس آی پی
نمایش مدت زمان اتصال
مشاهده کشور متصل شده
برقراری اتصال نامحدود و رایگان
دریافت بالاترین نوع سرعت

اتصال رایگان به کشور های خارجی:

اتصال به سرور های این برنامه هیچ هزینه‌ ای برای شما نخواهد داشت. و شما می‌ توانید به صورت کاملاً رایگان از سرور های جهانی این برنامه استفاده کنید. تا به اینترنت بین‌ الملل دسترسی پیدا کنید. و بدون هیچگونه محدودیتی از سایت ‌ها و برنامه ‌های دلخواه خود بهره‌ مند شوید.

Screenshot image 2

تنها یک کلیک برای استریم نامحدود کافیست:

نحوه استفاده از خدمات موجود و همچنین راه‌ اندازی این برنامه بسیار ساده و آسان است. چرا که طراحان و سازندگان این برنامه سعی کرده اند. محیط برنامه را به گونه ‌ای طراحی کنند، که استفاده از آن برای تمامی کاربران راحت و ساده باشد.
به گونه‌ ای که این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید محدودیت‌ های موجود را تنها با یک کلیک با برقراری اتصال خود به سرور های این وی پی ان از بین ببرید.

Screenshot image 1

با نصب StrongVPN ایمن و خصوصی باقی بمانید

همچنین یکی دیگر از نقاط قوت این برنامه فراهم کردن امنیت فوق العاده مطمئن برای شما می ‌باشد. به گونه‌ ای که این امکان را برای شما فراهم می‌ کند. که بتوانید حتی از پر ریسک‌ ترین خدمات فیلتر شده نیز با خیال راحت استفاده کنید. از مهم‌ ترین اقدامات امنیتی این برنامه می‌ توان به رمزگذاری کردن داده‌ ها هنگام انتقال در سایت ها اشاره کرد.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *