چگونه یوتیوب را بدون فیلتر شکن باز کنیم؟!


چگونه یوتیوب را بدون فیلتر شکن باز کنیم؟!

نصب وی پی ان برای یوتیوب خارجی رایگان

یکی از برنامه ‌های بسیار کاربردی که چندین سال است دچار فیلترینگ شدید می‌ باشد. و به تازگی طرفداران زیادی در کشور ایران پیدا کرده است. و کاربران آن روزانه در حال افزایش است برنامه یوتیوب می‌ باشد. این برنامه از قدیم دچار فیلترینگ بود به همین دلیل تعداد زیادی از کاربران از این برنامه استفاده نمی‌ کردند.
اما با آشنا شدن کاربران با این برنامه و خدمات بسیار جالبی که به شما ارائه می‌ کند تعداد کاربران بسیار افزایش پیدا کرد. و فعالیت کاربران فارسی زبان در این برنامه بسیار زیاد شد.
نکته ‌ای که در این میان وجود دارد این است که شما به هیچ عنوان نمی ‌توانید برنامه یوتیوب را بدون یک فیلتر شکن مناسب یا استفاده از سایر راه ‌های دور زدن محدودیت ‌ها اجرا کنید. و این فکر را که بدون این ابزار به این برنامه دسترسی پیدا کنید باید از سر خود بیرون کنید.

آیا استفاده از فیلتر شکن بهترین راه خواهد بود!!

از میان راه‌ های مختلفی که برای دور زدن محدودیت ‌ها وجود دارد استفاده از یک فیلتر شکن مناسب و قدرتمند بهترین راه برای دسترسی به یوتیوب می‌ باشد.

🔥چگونه یوتیوب را بدون فیلتر شکن باز کنیم؟|باز کردن یوتیوب بدون فیلترشکن ...

دلایل برتری وی پی ان یوتیوب نسبت به سایر راه ها

۱_ قدرت و سرعت بالای سرورها:

استفاده از یک وی پی ان مناسب هم قدرت بسیار بالاتری را در اختیار شما قرار می‌ دهد و هم سرعت بسیار قابل قبولی را فراهم می‌ کند.

همچنین استفاده از این برنامه ‌ها نسبت به سایر راه‌ ها راحت ‌تر و سریع ‌تر می‌ باشد. و حتی در صورت افت کیفیت و سرعت می‌ توانید به راحتی آن را با سرور های قدرتمند یا حتی برنامه ‌های دیگر جایگزین کنید.

حفظ اکانت یوتیوب با ایمنی بالا

همچنین امنیت ایده ‌آل را برای شما فراهم می‌ کند. که به شما این امکان را می‌ دهد با خیال راحت از خدمات فیلتر شده و ممنوعه برخوردار شوید. تا به راحتی ویدیو های موجود در یوتیوب را با کیفیت عالی تماشا کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *