نصب vpn قوی و جدید United vpn برای کامپیوتر


نصب vpn قوی و جدید United vpn برای کامپیوتر

دانلود فیلتر شکن United vpn برای اندروید

یک فیلتر شکن مناسب و قدرتمند که شما می‌ توانید به راحتی از خدمات آن برای دور زدن محدودیت‌ ها استفاده کنید. برنامه United vpn می‌ باشد. که در گوگل پلی موجود است و برای کاربران اندرویدی به راحتی قابل استفاده می‌ باشد.
تنها کاری که می‌ بایست برای دسترسی به این برنامه انجام دهید. این است که وارد برنامه گوگل پلی شوید. و آن را برای دستگاه اندرویدی خود نصب کنید و از خدمات بی‌ نظیرش برخوردار شوید.

یک کلیک برای برقراری اتصال پایدار

رابط کاربری این برنامه به گونه ‌ای طراحی شده است که بهترین تجربه مرورگردی در اینترنت را برای شما فراهم کند. در واقع شما می‌ توانید به کمک این فیلتر شکن تنها با یک کلیک به قوی ‌ترین سرورها متصل شوید و در اینترنت به صورت نامحدود مرور کنید.

سرعت سرور های United vpn را تست کنید:

از خدمات بسیار جذاب این فیلتر شکن که کمتر برنامه ‌ای از آن برخوردار است، قابلیت تست سرعت می‌ باشد. شما می‌ توانید سرعت اتصال برقرار شده را به راحتی اندازه‌گیری کنید. و از این طریق بهترین سرور برای متصل شدن را انتخاب کنید.

انواع سرور های قوی در فیلتر شکن United vpn

۱_ رایگان:

سرور های رایگان یکی از ویژگی ‌های مناسبی است. که باعث شده است استفاده از این برنامه برای کاربران گزینه مناسب باشد. که شما می‌ توانید بدون پرداخت هزینه و به صورت رایگان از محدودیت ها عبور کنید.

۲_ پرمیوم

شما می توانید از خدمات پرمیوم که از سرور های اختصاصی تشکیل شده است استفاده کنید. و از سرور های درجه یک بهره مند شوید. سپس انواع محدودیت های شدید را از بین ببرید.
همچنین گفتنی است که برای خریدن اکانت سرور های این برنامه باید از طریق درگاه ‌های موجود در برنامه اقدام کنید. و سپس پس از پرداخت مبلغ از سرور های اختصاصی که ترافیک بسیار کمی بر روی آن‌ ها اعمال شده است استفاده خواهید کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *