دانلود وی پی ان قوی برای بازی پابجی موبایل


دانلود وی پی ان قوی برای بازی پابجی موبایل

نصب فیلتر شکن مخصوص بازی آنلاین

یکی از بازی‌ های محبوب و پرطرفدار که ما می‌ توانیم برای پرکردن اوقات فراغت خود از آن استفاده کنیم. بازی پابجی موبایل می‌ باشد. البته این بازی امروزه در ایران فیلتر شده است و نمی توانیم از آن استفاده کنیم. از این رو بهترین کار استفاده از یک فیلتر شکن مناسب و قدرتمند برای دسترسی به این بازی و رفع انسداد محدودیتش است. فیلتر شکنی که قادر به ارائه ی سرعت بالا باشد.

ویژگی هایی که هنگام انتخاب فیلتر شکن پابجی باید در نظر داشته باشیم:

۱- سرور های پرتعداد و پراکنده

پراکندگی سرور ها ویژگی است که در صورت موجود بودن می‌ تواند در بهبود انجام بازی برای ما تاثیر گذار باشد. چرا که در این بازی ایونت ‌های مختلفی برگزار می‌ شود. که گاهی اوقات فقط مخصوص محدوده خاصی از جغرافیا است. که اگر فیلتر شکن مورد استفاده دارای آن سرور باشد امکان شرکت در آن ایونت را خواهیم داشت.

فیلتر شکن پابجی چی نصب کنیم؟ بهترین فیلترشکن برای پابجی | ماهان نت

۲- دریافت سرعت بالا و اتصالی پایدار هنگام بازی پابجی

سرعت بالا مهم ترین ویژگی است که هنگام انتخاب فیلتر شکن برای انجام بازی پابجی حتماً باید به آن توجه کنیم. چرا که اگر این ویژگی وجود نداشته باشد. پینگ ما هنگام انجام بازی بالا می‌ رود و این موضوع باعث خواهد شد که نتوانیم بازی را بدون لگ و تاخیر اجرا کنیم.
پس اتصالی پایدار و پرسرعت به ما بهترین تجربه را هدیه خواهد کرد و این امکان را فراهم می کند. تا بتوانیم بدون لگ و تاخیر بازی پابجی را در موبایل خود پلی کنیم.

۳- مصرف پایین اینترنت

مصرف اینترنت وی پی ان باید به گونه ‌ای باشد که هزینه ‌های اضافی را برای ما در پی نداشته باشد. و ما بتوانیم به صورت آزادانه و با خیالی راحت از آن استفاده کنیم. چرا که انجام بازی‌ های آنلاین خود اینترنت زیادی را مصرف می‌ کنند پس باید از فیلتر شکن کم مصرف برخوردار باشیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *