روش خرید سرورهای اسپشیال قوی Free VPN Super


روش خرید سرورهای اسپشیال قوی Free VPN Super

دانلود فیلتر شکن Free VPN Super برای آیفون جدید

اگر کلمه وی پی ان را در گوگل پلی سرچ کنید یکی از اولین فیلتر شکن‌ هایی که برای شما نمایش داده می‌ شود برنامه Free VPN Super می‌ باشد. چون این وی پی ان دارای ۱۰ میلیون کاربر فعال می‌ باشد و توانسته است امتیاز عالی را از کاربران دریافت کند. که این موضوع محبوبیت بالا و همچنین خدمات عالی این برنامه را نشان می‌ دهد. اگر تا الان این فیلتر شکن را برای خود نصب نکرده‌اید بهتر است همین الان این وی پی ان قوی را برای خود نصب کنید. تا با استفاده از ویژگی‌ های این برنامه بتوانید سانسور های اینترنتی را به راحتی از بین ببرید.

دسترسی آسان به سرور مختلف فیلتر شکن فعال Free VPN Super

وقتی که شما وارد لیست سرور های این برنامه می‌ شوید در ابتدا تعجب می‌ کنید چون این برنامه تعداد انگشت شمار سرور دارد. ولی سرعت این سرورها آنقدر بالا است که می‌ تواند پاسخگوی نیاز تمام کاربران جهانی باشد. و در هر زمان و مکانی شما به راحتی می‌ توانید به صورت خودکار یا دستی به این سرورها متصل شوید. سپس موقعیت مکانی خود را به آن کشور تغییر دهید.

همچنین این برنامه دارای لیستی از سرور های اسپشیال می‌ باشد که از سرعت و قدرت بالاتری برخوردار هستند. ولی برای دسترسی به این نوع سرورها شما باید اکانت پرمیوم این برنامه را خریداری کنید.

انواع اکانت های پرمیوم فیلتر شکن Free VPN Super

یک هفته
یک ماه
۱ ساله

هر کدام از این اکانت‌ ها هزینه‌ های مختلفی دارند. ولی خدمات ارائه شده در آن ها یکسان می‌ باشد. یعنی شما می‌ توانید از سرور های بیشتری استفاده کنید و بدون محدودیت در اینترنت مرور کنید.

فعال کردن نوتیفیکیشن

به دلیل اینکه این فیلتر شکن نامحدود می‌ باشد و برای هر بار استفاده از این برنامه لازم نیست شما چندین بار به سرور های مختلف متصل شوید. بهتر است که نوتیفیکیشن این برنامه را فعال کنید. تا در هر زمان که نخواستید از این برنامه استفاده کنید. در همان نوتیفیکیشن می‌ توانید اتصال خود را قطع کنید تا دیگر لازم نباشد وارد برنامه شوید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *