دانلود وی پی ان veee+ VPN برای کامپیوتر رایگان


دانلود وی پی ان veee+ VPN برای کامپیوتر رایگان

نصب vpn قوی veee+ VPN از گوگل پلی

همه کاربران با شرایط حاکم بر اینترنت نیاز به یک اپلیکیشن دارند. که خدمات وی پی ان را با کیفیت مطلوب در اختیار آن ها قرار دهند. چرا که اگر کیفیت اتصالات ایجاد شده بالا نباشد شما نمی‌ توانید از شر محدودیت ‌ها خلاص شوید. چون شدت فیلترینگ ها به قدری بالاست. که فیلتر شکن‌ های ضعیف و کم قدرت نمی‌ توانند بر بسیاری از این محدودیت ‌ها غلبه کنند. یکی از وی‌ پی‌ ان‌ های موجود در گوگل پلی که امروز بیش از ۵۰۰ هزار کاربر فعال دارد. فیلتر شکن veee+ VPN نام دارد که به راحتی از طریق گوگل پلی قابل نصب می‌ باشد.

مرور ایمن در اینترنت با اتصال سریع به veee+ VPN

این برنامه علاوه بر اینکه اتصال لازم برای دسترسی به خدمات فیلتر شده را برای شما مهیا می ‌کند. با استفاده از به روزترین اقدامات و پروتکل ‌های امنیتی بستری ایمن و مطمئن را برای مرور شما فراهم می‌ کند. تا بتوانید بدون نگرانی و دردسر از تمامی ظرفیت ‌ها برخوردار شوید.

Screenshot image 1

انتخاب دستی بهترین سرور:

شما می‌ توانید با مراجعه به لیست سرورها و بررسی کیفیت آن ها بهترین گزینه برای اتصال به اینترنت جهانی را انتخاب کنید. تا با بهترین سرعت محدودیت‌ ها را از سر راه خود بردارید. و به خدمات مورد نیاز خود که به دلیل فیلترینگ از دسترس خارج شده ‌اند دسترسی پیدا کنید.

Screenshot image 2

پشتیبانی veee+ VPN از تمام دستگاه ها

اندروید
آیفون
آیپد
کامپیوتر
روت

Screenshot image 4

ایجاد حساب شخصی برای خرید سرورها

همچنین شما می‌ توانید برای دسترسی به خدمات بهتر و با سرعت بیشتر اکانت پرمیوم برنامه را خریداری کنید. اما نکته ‌ای که پیش از اقدام برای این کار باید در نظر داشته باشید. این است که نیاز به یک حساب کاربری در برنامه دارید تا بتوانید پرداخت را انجام دهید. و سپس از خدمات پرمیوم و سرور های اختصاصی برخوردار شوید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *