آموزش اتصال خودکار Candy VPN برای همراه اول


آموزش اتصال خودکار Candy VPN برای همراه اول

دانلود فیلتر شکن Candy VPN برای اندروید رایگان

یکی از محبوب‌ ترین فیلتر شکن‌ ها در بین کاربران ایرانی فیلتر شکن پرسرعت و رایگان Candy VPN می‌ باشد. که دارای سرور های بسیار پرقدرت است. همچنین این برنامه از پروتکل‌ های امنیتی قوی استفاده می‌ کند. تا بتواند شرایط مرور ناشناس را برای شما فراهم کند. پس اگر به دنبال نصب وی پی ان هستید. این برنامه می‌ تواند یکی از بهترین گزینه‌ ها برای شما باشد.

انتخاب نوع اینترنت در Candy VPN

در مرحله اول پس از نصب شما لازم است که نوع اینترنت خود را مشخص کنید. تا سرور های مختص با نوع اینترنت شما برایتان نمایش داده شود. و بتوانید اتصال پایدارتری برای خود ایجاد کنید.
به گونه‌ای که این برنامه هم دارای پروتکل‌ های جهانی می‌ باشد. هم دارای سرور های مخصوص ایرانسل و همراه اول، که بر اساس اینترنت و شرایط خود می‌ تواند یکی از این گزینه‌ ها را انتخاب کنید.

آموزش آسان اتصال خودکار و دستی

اگر نمی‌ دانید چگونه از این فیلتر شکن استفاده کنید و یا به تازگی این وی پی ان را برای خود نصب کرده‌اید. ما در این برنامه فیلم کوتاهی برای شما قرار داده‌ایم. تا بتوانید در عرض چند ثانیه اتصال خود را به این برنامه ایجاد کنید.
در مرحله اول شما کافی است بر روی گزینه اتصال خودکار کلیک کنید. که مشاهده می‌ کنید در عرض چند ثانیه اتصالتان به سرور های پرسرعت این برنامه ایجاد می‌ شود. با اینکه این برنامه یک فیلتر شکن محبوب می‌ باشد و کاربران زیادی دارد. اما با سرور های پرقدرت خود به شما کمک می‌ کند تا بتوانید در هر زمان اتصال قوی برای خود ایجاد کنید.
علاوه بر آن شما می‌ توانید بر روی گزینه سرور های این برنامه کلیک کنید. که مشاهده می‌ کنید تعداد انگشت شماری سرور در این برنامه وجود دارد. و می‌ توانید بر روی هر کدام از آن ها که می‌ خواهید کلیک کنید. چون سرعت تمامی این سرورها روزانه چک می‌ شوند.

اشتراک گذاری برنامه Candy VPN

در آخر هم اگر از این برنامه پرسرعت راضی بودید می‌ توانید آن را به راحتی برای دوستان خود به اشتراک بگذارید. تا آن ها هم بتوانند از این فیلتر شکن پرسرعت و پایدار برای دور زدن محدودیت‌ های موجود در کشور خود استفاده کنند.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *