لینک دانلود فیلتر شکن محبوب AngelVPN اندروید


لینک دانلود فیلتر شکن محبوب AngelVPN اندروید

نصب نسخه قدیمی AngelVPN برای آیفون

همه کاربران برای دستیابی به تمامی ظرفیت‌ های موجود در اینترنت بین‌ الملل نیاز به یک فیلتر شکن قوی و قدرتمند دارند. چرا که شدت محدودیت ‌های اعمال شده بر اینترنت ایران شرایطی را ایجاد کرده است. که بدون استفاده از یک فیلتر شکن قدرتمند و سریع نمی ‌توان از اکثر ظرفیت‌ های اینترنت استفاده کرد. وی پی ان AngelVPN برنامه ‌ای است که در این راه می‌ تواند به شما کمک زیادی کند.

اتصال رایگان به مدت ۷ روز

این برنامه برای اینکه نظر شما را جلب کند و به نوعی خدمات با کیفیت خود را تبلیغ کند. این امکان را به شما داده است که بتوانید به صورت محدود از خدمات این برنامه به صورت رایگان برخوردار شوید. به گونه‌ ای که به مدت ۷ روز می‌ توانید از این برنامه بدون پرداخت هزینه استفاده کنید.

Screenshot image 9

سرور های پرمیوم نامحدود AngelVPN

همان طور که کمی قبل به این موضوع اشاره شد. شما به مدت محدود توانایی استفاده از این برنامه را به صورت رایگان خواهید داشت. پس از تمام شدن مهلت شما می‌ بایست اکانت این برنامه را خریداری کنید. با خریداری کردن اکانت پرمیوم این فیلتر شکن، شما از سرور های بسیار قدرتمند و اختصاصی که هیچگونه محدودیتی برای استفاده از آن ها وجود ندارد، برخوردار خواهید شد.

اتصال همزمان ۱۰ دستگاه

پس از اینکه اکانت این برنامه را خریداری کردید این امکان برای شما وجود خواهد داشت. که بتوانید از این اکانت با ۱۰ دستگاه مختلف استفاده کنید و نیازی به خریداری کردن اکانت دیگر نداشته باشید.

قابلیت استریم سریع با AngelVPN

به دلیل کیفیت بالای سرور های این برنامه شما می‌ توانید از آن برای انجام بازی‌ های آنلاین و استریم کردن استفاده کنید. بدون اینکه کوچک ‌ترین مشکل و اختلالی در پخش ایجاد شود. چرا که سرعت بالا پینگ شما را تا حد مناسبی کاهش می‌ دهد.

Screenshot image 7

دیگر ویژگی های فیلتر شکن:

مرور آنلاین در کشور
قابلیت اتصال با یک ضربه
بیش از ۶۵۰۰ سرور در ۶۵ کشور
نمایش داده ها استفاده شده
انتخاب سرور بر اساس سرعت

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *