نصب ورژن جدید RAHU VPN برای وای فای


نصب ورژن جدید RAHU VPN برای وای فای

دانلود فیلتر شکن RAHU VPN برای پیام رسان خارجی

یکی از مشکلاتی که شما برای دسترسی به خدمات موجود در سایت‌ ها و برنامه های فیلتر شده باید از سر راه خود بردارید. فیلترینگ اعمال شده بر اینترنت می باشد که برای این کار نیاز به یک ابزار کمکی دارید. یکی از فیلتر شکن‌ هایی که می‌ تواند بهترین شرایط برای دور زدن محدودیت‌ ها را در اختیار شما قرار دهد، فیلتر شکن RAHU VPN نام دارد. برنامه ای که هم اکنون از طریق گوگل پلی می‌ توانید بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید.

طراحی رابط کاربری این برنامه به گونه ای صورت گرفته است. که تمامی افراد بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند و به سادگی به خدمات مورد نیاز خود برای دور زدن محدودیت های اینترنتی دسترسی پیدا کنند.

استفاده رایگان محدود از RAHU VPN

در این برنامه این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید بدون نیاز به پرداخت هزینه و به صورت کاملاً رایگان از خدمات وی پی ان با کیفیت برخوردار شوید. اما نکته ای که در این میان بسیار حائز اهمیت است این است که برای استفاده رایگان این برنامه شما دارای محدودیت هستید.
به گونه ای که تا مدت زمانی مشخص می‌ توانید از خدمات این vpn به صورت رایگان برخوردار شوید. گفتنی است این مدت زمان را می‌ توانید با تماشای تبلیغات تا حد مناسبی افزایش دهید.

Screenshot image 2

پروتکل های متعدد وی پی ان

نکته‌ای بسیار مثبت که در مورد این vpn وجود دارد، پشتیبانی آن از پروتکل های متعدد وی پی ان می باشد. قابلیتی که به شما این امکان را می دهد بتوانید با انواع اینترنت‌ ها به خدمات این برنامه دسترسی پیدا کنید. از جمله پروتکل‌ هایی که این برنامه از آن پشتیبانی می‌ کند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

V2RAY
SSH
DNSTT
OVPN
UDP

Screenshot image 3

آپدیت آنلاین فیلتر شکن RAHU VPN

در این برنامه قابلیتی قرار گرفته شده است که به شما این امکان را می دهد. بتوانید بدون نیاز به مراجعه به منابع مختلف، این برنامه را به صورت آنلاین آپدیت کنید. قابلیتی که در مجموع به شما این امکان را می دهد. بتوانید راحت‌ تر به خدمات به روز سرور های فعال و قدرتمند RAHU VPN دسترسی داشته باشید. پس شما با کمک این قابلیت همیشه به اینترنت جهانی بدون هیچگونه مزاحمت دسترسی خواهید داشت.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *