روش نصب vpn پرسرعت Gama VPN جدید


روش نصب vpn پرسرعت Gama VPN جدید

دانلود آپدیت اصلی گاما وی پی ان از گوگل پلی

بسیاری از بازی های آنلاین هم اکنون با آی پی ایران اجرا نمی شوند. چرا که تحریم‌ هایی از جانب کشور ایران یا حتی شرکت‌ های سازنده بازی برای کاربران با آی پی ایران در نظر گرفته شده است. شما می‌ توانید با استفاده از فیلتر شکن های با کیفیت مخصوص گیم این محدودیت‌ ها را به راحتی از سر راه خود بردارید.
یکی از فیلتر شکن‌ هایی که از کیفیت فوق العاده مناسبی نیز برخوردار است، فیلتر شکن Gama VPN می باشد. کیفیت این برنامه به قدری بالاست که توانسته است در گوگل پلی امتیاز فوق العاده ۴.۴ را از کاربران دریافت کند.

اتصال اتوماتیک به سرور های آلمانی قوی Gama VPN

در این برنامه سرور های بسیار با کیفیتی در کشور آلمان قرار گرفته است. که به شما این امکان را می‌ دهد با دریافت آی پی آلمان به راحتی انواع محدودیت بازی های آنلاین جهانی را از بین ببرید. این سرور های با کیفیت که در کشور آلمان قرار گرفته‌ اند اتصالی را برای شما ایجاد می کنند. که پینگ بسیار پایینی برای شما فراهم می کند.
در نتیجه می‌ توانید با بهترین گیم پلی بازی های آنلاین تحریم شده را به راحتی بازی کنید. بدون اینکه کوچک‌ ترین لگ و تاخیر برای شما پدیدار شود.

سپر حفاظتی فعال برنامه Gama VPN

علاوه بر اینکه اتصالی پر قدرت برای شما هنگام استفاده از این vpn فراهم می شود. به دلیل سپر حفاظتی فعالی که این برنامه از آن برخوردار است امنیت سایبری شما نیز تضمین شده خواهد بود. به گونه ای که هیچکس اجازه دسترسی به اطلاعات شما را نخواهد داشت. همچنین آسیب پذیری بسیار ناچیزی در برابر خطرات احتمالی خواهید داشت.

اتصال با تمام اینترنت های ایران

مهم ترین مزیت این فیلتر شکن داشتن پروتکل های متعدد می باشد. به گونه ای که تمام اینترنت‌ های ایران را پشتیبانی می‌ کند. بنابراین شما خواهید توانست به کمک این فیلتر شکن در هر کجا به خدمات وی پی ان دسترسی پیدا کنید. در نتیجه هیچگونه مزاحمتی شما را برای انجام بازی های آنلاین اذیت نخواهد کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *