نصب ساده وی پی ان فعال Tenta VPN برای بازی


نصب ساده وی پی ان فعال Tenta VPN برای بازی

دانلود فیلتر شکن Tenta VPN نسخه مود شده

برنامه Tenta VPN یک فیلتر شکن قوی و قدرتمند است. که شما می‌ توانید آن را از طریق گوگل پلی برای دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. و از خدمات وی پی ان با کیفیتش برای دسترسی به تمامی ظرفیت ‌های اینترنتی لذت ببرید.
در ادامه به بررسی ویژگی‌ های این برنامه می‌ پردازیم پس تا آخر این پست همراه ما باشید.

دارای بیش از یک ملیون کاربر

این برنامه از یک محبوبیت نسبی برخوردار است. به گونه ‌ای که بیش از یک میلیون کاربر در سراسر نقاط جهان دارد. همچنین گفتنی است که کیفیت این برنامه در سطح مطلوبی قرار دارد. چرا که توانسته است از این جامعه آماری امتیاز مناسب ۴/۱ را دریافت کند. که نشان از کیفیت ایده آل برنامه است.

فعالیت های قابل انجام با فیلتر شکن Tenta VPN

دانلود فیلم های مختلف با کیفیت بالا
آنبلاک کردن سایت های جهانی
استفاده از پیام رسان های خارجی
دسترسی به بازی های فیلتر شده
دارای QR کد

Screenshot image 2

قابلیت پروتکل حفاظتی

فیلتر شکن Tenta VPN از امنیت فوق العاده بالایی برخوردار است. و بهترین بستر را برای مرور ایمن شما در اینترنت فراهم می‌ کند. چرا که دارای بهترین پروتکل‌ های حفاظتی است. و به گونه ‌ای عمل می‌ کند که شما بتوانید حتی از خطرناک ‌ترین اقدامات اینترنتی هم برخوردار شوید. و با خیال راحت از تمامی ظرفیت ‌ها استفاده کنید.

ایجاد اتصال به فیلتر شکن Tenta VPN بدون محدودیت

شما هیچگونه محدودیتی را برای دسترسی به سرور های این برنامه ندارید. و برخلاف اکثر فیلتر شکن ‌های موجود در بازار که محدودیت ‌های زمانی و حجمی را برای کاربران خود در نظر گرفته اند. شما می‌ توانید بدون هیچگونه محدودیت از تمامی ویژگی های این برنامه برای دسترسی به اینترنت بین الملل استفاده کنید.

Screenshot image 3

مرور در اینترنت بدون ردیابی شدن

همچنین این وی پی ان امکان مرور ناشناس در اینترنت را برای شما فراهم می‌ کند. چرا که هنگام اتصال شما به سرور ها، آی پی حقیقیتان را پنهان می‌ کند. و آن را با یک آی پی غیر واقعی جایگزین می‌ کند. در نتیجه تمامی فعالیت ‌های آنلاین شما به صورت ناشناس و غیر قابل ردیابی در خواهد آمد.

Screenshot image 5

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *