نصب telegram تحت وب برای آیفون اصلی


نصب telegram تحت وب برای آیفون اصلی

روش ورود به تلگرام تحت وب برای اندروید

برنامه Telegram یکی از محبوب‌ ترین شبکه‌ های اجتماعی خارجی می‌ باشد. که نه تنها در کشور ایران بلکه در سراسر نقاط جهان محبوبیت بسیار زیادی دارد. همچنین این برنامه از شبکه‌ های اجتماعی محسوب می‌ شود که دارای نسخه تحت وب نیز می‌ باشد. به گونه‌ای که حتی اگر امکان استفاده از نسخه نصبی را نداشته باشیم. می‌ توانیم از این نسخه از برنامه استفاده کنیم.

چگونه تلگرام تحت web را بر روی آیفون نصب کنیم؟!

شما به هیچ عنوان نمی‌ توانید تلگرام تحت وب را بر روی دستگاه اندرویدی یا آیفون خود نصب کنید. بلکه تنها راهی که می‌ توانید این برنامه را بر روی صفحه اصلی دستگاه خود داشته باشید. افزودن آن بر روی صفحه اصلی می‌ باشد. به گونه‌ای که یک میانبر برای شما ایجاد خواهد شد. که به شما این امکان را می‌ دهد با کلیک بر روی آن مستقیماً وارد تلگرام شوید.

نحوه استفاده از Telegram تحت وب:

برای وارد شدن به تلگرام تحت وب باید وارد مرورگر دستگاه خود شوید. سپس با سرچ عبارت تلگرام web اولین گزینه‌ای که برای شما بالا خواهد آمد بعد نسخه تحت وب این برنامه می‌ باشد.
گفتنی است برای وارد شدن به آن حتماً باید اتصال شما به یک فیلتر شکن مناسب و قدرتمند برقرار باشد. چرا که هیچ کدام یک از نسخه‌ های این برنامه حتی نسخه تحت وب آن ضد فیلتر نمی‌ باشد.

فیلتر شکن مناسب تحت وب

همانطور که گفته شد شما برای دریافت خدمات از نسخه تحت web این برنامه نیز نیاز به یک فیلتر شکن قدرتمند و سریع دارید. فیلتر شکنی که از سرور های جهانی برخوردار باشد تا قدرت و شرایط لازم برای دور زدن محدودیت‌ های اعمال شده بر این برنامه را برای شما فراهم کند.
همچنین امنیت شما نیز از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. پس باید از فیلتر شکنی استفاده کنید که نهایت امنیت سایبری را برای شما فراهم کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *