دانلود لینک مستقیم فیلتر شکن Azerbaijan VPN برای گوشی همراه


 

دانلود لینک مستقیم فیلتر شکن Azerbaijan VPN برای گوشی همراه

نصب وی پی ان قدرتمند Azerbaijan VPN برای آیفون قدیمی

در حال حاضر مشکل بزرگی که تمامی کاربران اینترنتی در کشور ایران و بسیاری از نقاط دیگر دنیا با آن دست و پنجه نرم می کنند. فیلترینگ اعمال شده بر اینترنت جهانی می باشد. همچنین در حال حاضر بهترین راه حل برای رفع این مشکل استفاده از برنامه های ارائه دهنده خدمات وی پی ان می باشند. این برنامه‌ ها به شما این امکان را می دهند. با دریافت آی پی خارجی به تمامی خدمات موجود در سایت‌ ها و برنامه های مختلف دسترسی پیدا کنید. حال اگر می‌ خواهید به صورت اختصاصی از فیلتر شکنی استفاده کنید که دارای سرور های مخصوص آن کشور باشد. می‌ توانید فیلتر شکن Azerbaijan VPN را امتحان کنید که خدمات عالی را در اختیارتان می‌ گذارد.

انتخاب دستی سرور های خارجی برنامه Azerbaijan VPN

شما برای دریافت خدمات موجود در این برنامه می‌ توانید به لیست سرورها مراجعه کنید و سرور مورد نظر خود را از میان سرور های موجود در این برنامه انتخاب کنید. تا با متصل شدن به آی پی مورد نظر خود به اینترنت جهانی بدون هیچگونه مزاحمتی دسترسی پیدا کنید.

Screenshot image 3

عدم محدودیت زمانی و مکانی

شما برای دریافت خدمات وی پی ان موجود در این برنامه هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی نخواهید داشت. به گونه ای که در هر کجا می‌ توانید به خدمات این فیلتر شکن دسترسی پیدا کنید. همچنین پس از برقراری اتصال می‌ توانید به صورت نامحدود از اتصال برقرار شده برای رفع محدودیت‌ ها کمک بگیرید.

ویژگی‌ های اتصال به برنامه Azerbaijan VPN

تغییر آدرس آی پی
مدت زمان اتصال
کشور و شهر متصل شده
سرعت دانلود و آپلود
لوکیشن واقعی
نوع سرور

Screenshot image 4

برقراری اتصال ایمن و پایدار

علاوه بر ویژگی‌ هایی که کمی قبل در مورد این برنامه به صورت خلاصه عنوان شد. سازندگان برای جلب رضایت بیشتر اتصال ایمن نیز برای شما فراهم می‌ کنند. به همین منظور از بهترین خدمات امنیتی استفاده می شود که اتصال شما را در برابر خطرات احتمالی بسیار مقاوم‌ تر می‌ کند. همچنین داده های شما هنگام انتقال توسط تونل های رمزگذاری شده مطمئن منتقل می شوند.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *