دانلود وی پی ان کامل x Hola VPN برای آیفون


دانلود وی پی ان کامل x Hola VPN برای آیفون

نصب فیلتر شکن رایگان x Hola VPN با لینک مستقیم

جهت گشت و گذار در کشور و استفاده از پیام رسان‌ های خارجی همچنین دیگر خدمات، شما نیاز دارید که از فیلتر شکن‌ های پرسرعت استفاده کنید. که بتوانند آی‌ پی شما را به کشور های خارجی تغییر دهند. در این شرایط می‌ توانید با تغییر لوکیشن خود به سادگی در کشور مرور کنید. اگر به دنبال فیلتر شکنی می‌ گردید که بتوانید هم به صورت رایگان و هم به صورت پرمیوم به خدمات جهانی دسترسی پیدا کنید. وی پی ان x Hola VPN می‌ تواند گزینه خوبی برای شما باشد. چون این فیلتر شکن با حفظ حریم خصوصی شما کمک می‌ کند تا بتوانید سانسور های اینترنتی را به راحتی از بین ببرید.

تغییر لوکیشن رایگان و پرمیوم x Hola VPN

در این فیلتر شکن هر دو نوع سرور رایگان و پریمیوم در کشور های مختلف پراکنده شده‌اند. که شما می‌ توانید بر اساس فعالیتی که می‌ خواهید انجام دهید یک نوع از این سرورها را انتخاب کنید. در درجه اول اگر خواستید بدون پرداخت هزینه از این فیلتر شکن استفاده کنید. فقط کافی است که بر روی یکی از کشور های خارجی این برنامه کلیک کنید. و منتظر بمانید تا اتصالتان ایجاد شود.
اما اگر بخواهید از نسخه پرو این برنامه استفاده کنید حتماً باید اول یکی از اکانت‌ های مختلف این فیلتر شکن را برای خود خریداری کنید. سپس می‌ توانید به سرور های مختلف وی‌ آی‌ پی این برنامه متصل شوید و محدودیت‌ های شدیدتر را از بین ببرید.

 

 

خدمات خاص در فیلتر شکن x Hola VPN

خرید اکانت‌ های پرمیوم
تغییر زبان برنامه
افزایش حریم خصوصی
رمزگذاری داده‌ های آنلاین
دریافت هدیه از طریق برنامه
اشتراک گذاری فیلتر شکن
مرور نامحدود
تغییر تم

مرور در وب بدون محدودیت

یکی از خدمات بسیار خوبی که این فیلتر شکن در اختیار شما می‌ گذارد. این است که در خود این vpn شما می‌ توانید وارد وب سایت های مختلف شوید. یعنی لازم نیست از طریق گوگل به وب سایت‌ های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. که این موضوع تا چند برابر ایمنی شما را افزایش می‌ دهد. چون باعث می‌ شود که افراد ناشناس نتوانند هویت آنلاین شما را شناسایی کنند.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *