دریافت فیلتر شکن روباه با لینک مستقیم


دریافت فیلتر شکن روباه با لینک مستقیم

دانلود روباه وی پی ان برای اندروید جدید

اکثر کاربران ایرانی نیاز به فیلتر شکن‌ های قوی دارند تا با استفاده از آن ها بتوانند محدودیت‌ های موجود در کشورشان را از بین ببرند. بعضی از این کاربران دوست دارند از فیلتر شکن‌ های ایرانی استفاده کنند. تا بتوانند امنیت خود را بیشتر تضمین کنند.
بنابراین ما در اینجا می‌ خواهیم یک فیلتر شکن ایرانی معرفی کنیم. که اگر دوست نداشتید از وی پی ان‌ های خارجی استفاده کنید. بهترین گزینه برای شما فیلتر شکن روباه وی پی ان خواهد بود. چون این برنامه یکی از جدید ترین فیلتر شکن‌ ها در کشور می‌ باشد. که با ارائه خدمات عالی کمک می‌ کند تا بتوانید سانسور های موجود در کشور خود را به راحتی از بین ببرید.

سرور های رایگان فیلتر شکن روباه در آمریکا

تقریباً می‌ توان گفت همه سرور های موجود در این برنامه آمریکایی هستند. که شما می‌ توانید به صورت رندوم یکی از این سرورها را برای خود انتخاب کنید. سپس بر روی تصویر روباه این برنامه کلیک کنید تا اتصالتان در کوتاه‌ ترین زمان ممکن ایجاد شود. علت اینکه سرور های این برنامه در کشور آمریکا قرار دارند. سرعت بسیار بالای سرور های آمریکایی می‌ باشد.

اتصال به فیلتر شکن روباه فقط با یک کلیک + آموزش

همانطور که در ویدیو هم به صورت ساده قابل مشاهده است. متصل شدن به این برنامه فقط در یک چشم به هم زدن اتفاق می‌ افتد. و گزینه بسیار خوبی که این برنامه دارد رابط کاربری ساده این فیلتر شکن است. که فقط از یک گزینه تشکیل شده است. تا بتوانید راحت‌تر از خدمات این برنامه استفاده کنید. و همانطور که در فیلم مشاهده می‌ کنید وقتی سرور های این برنامه را انتخاب کنید و بر روی گزینه اتصال خودکار کلیک کنید. بدون پرداخت هزینه و یا محدودیتی می‌ توانید اتصال خود را ایجاد کنید و سانسور های موجود در کشورتان را دور بزنید.

 

به صورت کلی این برنامه ایرانی با محیط بسیار ساده خود کمک می‌ کند تا بتوانید موقعیت مکانی خود را به کشور آمریکا تغییر دهید. و به سادگی با انواع اینترنت‌ ها محدودیت‌ ها را در کشورتان از بین ببرید. و به تمام خدماتی که قبلاً امکان دسترسی به آن ها را نداشتید، دسترسی پیدا کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *