دانلود vpn خارجی Zam VIP NET برای pc


دانلود vpn خارجی Zam VIP NET برای pc

نصب فیلتر شکن قوی Zam VIP NET برای آیفون

برای دسترسی نامحدود به خدمات فیلتر شده نیاز به خدمات وی پی ان با کیفیت بالا و مناسب دارید. یکی از برنامه‌ هایی که قادر است شرایط لازم برای دور زدن محدودیت‌ ها را در اختیار شما قرار دهد. فیلتر شکن Zam VIP NET نام دارد. برنامه‌ای قدرتمند و سریع که بهترین شرایط را برای دسترسی نامحدود به اینترنت برای شما فراهم می‌ کند.

لیست سرور های قدرتمند فیلتر شکن Zam VIP

در این برنامه سرور های بسیار مناسب و قدرتمند قرار گرفته است. که به شما سرعت و قدرت لازم جهت دسترسی به محتوای موجود در سایت‌ های فیلتر شده را می‌ دهد. شما می‌ توانید با متصل شدن به این سرورها که در سراسر نقاط جهان پراکنده شده‌ اند. به صورت نامحدود در اینترنت فعالیت کنید.

قابلیت دسترسی به خدمات زیر:

دسترسی به شبکه‌ های اجتماعی
دسترسی به اپلیکیشن‌ هایی مانند فیسبوک، یوتیوب، توییتر، اینستاگرام و واتساپ
رفع فیلتر تمام سایت‌ های جهانی
امکان برقراری تماس صوتی و ویدیویی
قابلیت انجام تمام بازی‌ های آنلاین مانند پابجی و کلش

Screenshot image 1

افزایش چند برابری سرعت اینترنت

همانطور که کمی قبل به این موضوع اشاره شد کیفیت سرور های برنامه Zam VIP NET در سطح بسیار مطلوبی قرار گرفته است. به همین دلیل است که می‌ توانید با افزایش سرعت اتصال خود به راحتی به انواع خدمات فیلتر شده دسترسی پیدا کنید.
برای مثال می‌ توانید با دریافت پینگ بسیار مناسب محدودیت انواع بازی های آنلاین فیلتر شده را با بهترین شرایط از بین ببرید. تا از بهترین گیم پلی بدون لگ و تاخیر لذت ببرید.

ساخت اکانت خصوصی در Zam VIP NET

شما می‌ توانید در این وی پی ان یک اکانت خصوصی بسازید. با ساخت اکانت هم می‌ توانید نسخه پرمیوم و این برنامه را راحت‌ تر دریافت کنید. و هم اینکه امنیت حریم خصوصی خود را بالاتر ببرید. چرا که در این صورت فعالیت‌ های شما شخصی سازی شده و اجازه دسترسی هیچکس به آن داده نمی‌ شود.

 

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *