نحوه اتصال به vpn محبوب ProMaster برای اینستا


نحوه اتصال به vpn محبوب ProMaster برای اینستا

دانلود وی پی ان VPN ProMaster نسخه قدیمی برای بازی

فیلتر شکن ProMaster یکی از وی پی ان های پرکاربرد موجود در اینترنت می باشد. که هم اکنون بیش از ۵۰ میلیون کاربر در سراسر نقاط جهان از خدمات این برنامه برای از بین بردن فیلترینگ استفاده می کنند. شما می‌ توانید این برنامه را از طریق گوگل پلی بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. و از خدمات با کیفیت آن برای دسترسی به اینترنت جهانی استفاده کنید.

سرور های قدرتمند آمریکایی

مهم ترین نقطه قوت این برنامه برخورداری از سرور های بسیار قدرتمند در سراسر نقاط جهان می باشد. گفتنی است این برنامه همچنین در کشور آمریکا سرور های بسیار زیادی دارد. سرور هایی که کیفیت و سرعت فوق العاده بالایی را برای دور زدن محدودیت‌ ها در اختیار شما قرار می دهند.

Screenshot image 2

قابلیت تونل کردن برنامه ها

در این برنامه قابلیت تونل کردن برنامه‌ ها برای شما قرار داده شده است. تا بتوانید با انتخاب برنامه‌ هایی که می‌ خواهید از خدمات این فیلتر شکن استفاده کنند، راحت‌ تر محدودیت آن ها را از بین ببرید.

امنیت فوق العاده در VPN ProMaster

همچنین در این برنامه از پروتکل های مطمئن و ایمن استفاده می‌ شود. که به شما این امکان را می‌ دهد با بهترین کیفیت در اینترنت فعالیت کنید. بدون اینکه کوچک‌ ترین خطری امنیت سایبری شما را تهدید کند. علاوه بر آن داده‌ های شما هنگام انتقال توسط این vpn رمزگذاری می شوند. که اتصالی مطمئن را برای شما فراهم می‌ کند.

رابط کاربری مناسب ProMaster

سازندگان این برنامه سعی کرده اند با در نظر گرفتن یک رابط کاربری مناسب و حرفه ای بتوانند شرایط بهینه برای دریافت خدمات وی پی ان را برای شما فراهم کنند. تا کار سختی برای متصل شدن به این برنامه و دریافت شرایط لازم برای دور زدن محدودیت‌ ها را نداشته باشید.

Screenshot image

افزایش مدت زمان اتصال

زمانی که می‌ خواهید از این vpn به صورت رایگان استفاده کنید. دارای محدودیت زمانی خواهید بود. اما می‌ توانید با تماشای تبلیغات موجود در VPN ProMaster ، مدت زمانی که می‌ توانید بدون نیاز به هزینه کردن از خدمات این برنامه استفاده کنید را افزایش دهید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *