روش فعال‌ سازی نسخه پرو برنامه Velocity VPN برای اینستا


روش فعال‌ سازی نسخه پرو برنامه Velocity VPN برای اینستا

دانلود فیلتر شکن قوی Velocity VPN نسخه جدید برای اندروید

فیلتر شکن کاملی که می‌ خواهیم به شما معرفی کنیم برنامه Velocity VPN نام دارد. که این برنامه هم دارای خدمات رایگان و هم دارای خدمات پریمیوم می‌ باشد. که باعث می‌ شود کاربران بتوانند به راحتی با توجه به نیازی که دارند از این برنامه قدرتمند استفاده کنند.
این فیلتر شکن دارای ویژگی‌ های بسیار خوبی است. که تمامی آن ها در هر شرایط به شما کمک می‌ کنند تا بتوانید سانسور های اینترنتی را از بین ببرید و به راحتی در کشور مرور کنید.

دسته‌بندی کامل فیلتر شکن Velocity VPN

۱_ گزینه اصلی

در این قسمت گزینه اتصال اتوماتیک قرار گرفته شده است تا شما بتوانید به راحتی اتصال خود را به پرقدرت‌ ترین سرور این برنامه ایجاد کنید. علاوه بر آن در این قسمت نسخه پرمیوم وجود دارد. که اگر خواستید می‌ توانید فیلتر شکن خود را به این نسخه ارتقا دهید. تا بتوانید از خدمات کاربردی‌تر مانند سرعت بالا، سرور های بیشتر و همچنین عدم محدودیت دسترسی پیدا کنید.

۲_ لیست سرورها

در این قسمت شما می‌ توانید به راحتی کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید و بر روی آن ضربه بزنید تا اتصالتان ایجاد شود. فقط هنگام انتخاب سرور باید دقت کنید که سرور های پرمیوم و رایگان این برنامه همگی در یک دسته بندی قرار دارد. و اگر شما نسخه pro را خریداری نکرده باشید نمی‌ توانید از آن ها استفاده کنید. لازم به ذکر است که این برنامه در کشور های اصلی مانند ژاپن، آلمان، کره و دیگر کشورها دارای سرور است.

۳_ گزینه تنظیمات Velocity VPN

در این قسمت خدمات زیادی وجود ندارد و مهم‌ ترین گزینه‌ای که دارد این است که شما می‌ توانید نسخه اصلی این برنامه را برای دوستان خود به راحتی به اشتراک بگذارید. و همچنین نظر خود را درباره این وی پی ان فعال ثبت کنید. تا در صورت نیاز کیفیت آن توسط سازندگانش افزایش یابد.

Screenshot image 3


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *