دریافت کد دی ان اس جدید برای پابجی


دریافت کد دی ان اس جدید برای پابجی

خرید کد DNS برای بازی آنلاین جدید

یکی از بازی‌ های آنلاینی که هم اکنون به دلیل فیلترینگ از دسترس ما خارج شده‌ است بازی پابجی می‌ باشد. برای دسترسی به این بازی ما می‌ توانیم از روش‌ های مختلفی برای رفع محدودیت‌ های آن استفاده کنید. یکی از این راه حل‌ ها استفاده از دی ان اس می‌ باشد. قابلیت dns به ما این امکان را می‌ دهد که بتوانیم یک سری از محدودیت‌ ها را بدون نیاز به فیلتر شکن از بین ببریم.

دور زدن محدودیت پابجی با دی ان اس

بازی پابجی از آن دسته از برنامه‌ های فیلتر شده است که به کمک قابلیت dns می‌ توانیم محدودیت آن را از بین ببریم. برای این عنوان نخست باید یک کد دی‌ ان‌ اس مناسب برای دور زدن محدودیت‌ های این برنامه پیدا کنیم. با یک سرچ کوتاه در اینترنت می‌ توانیم انواع مختلفی از کد های مربوط به این بازی را پیدا کنیم و از آن ها کمک بگیریم.

نحوه استفاده از دی ان اس برای پابجی

برای اینکه بتوانیم به کمک کد dns که از طریق منابع مختلف دریافت کرده‌ایم محدودیت بازی پابجی را از بین ببریم. ابتدا باید به تنظیمات دستگاه خود مراجعه کنیم. سپس بخش مربوط به دی‌ ان‌ اس را پیدا کنیم و dns دریافتی را جایگزین دی ان اس پیش فرض کنیم. پس از انجام این مراحل و سیو کردن تغییرات انجام شده بازی پابجی بدون هیچگونه مشکلی برای ما اجرا خواهد شد.

استفاده از فیلتر شکن های گیمینگ

در صورتی که به هر دلیل نتوانستیم به کمک dns محدودیت این بازی را از بین ببریم. می‌ توانیم از فیلتر شکن‌ های گیمینگ استفاده کنیم. گفتنی است که فیلتر شکن‌ های معمولی عموماً قادر به برقراری اتصال مناسب برای انجام بازی‌ های آنلاین نیستند.
پس بهتر است از وی پی ان‌ های مخصوص بازی که نمونه‌ های بسیار زیادی در بازار وجود دارد استفاده کنیم. تفاوت این نوع وی پی ان‌ ها با سایر فیلتر شکن‌ های موجود در بازار در پینگی است که برای ما فراهم می‌ کنند.چرا که برای انجام بازی‌ های آنلاین با گیم پلی ایده‌آل و مناسب نیاز به پینگ بسیار پایینی داریم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *