علت باز نشدن سایت خارجی با فیلتر شکن چیست؟


علت باز نشدن سایت خارجی با فیلتر شکن چیست؟

دانلود وی پی ان قوی برای وب سایت خارجی فیلم

یکی از موقعیت‌ هایی که احتمالاً تمام کاربران اینترنتی با آن مواجه شده‌ اند این است که خواسته اند به کمک یک فیلتر شکن وارد یک سایت خارجی فیلتر شده بشوند. اما با وجود برقراری اتصال به سرور های فیلتر شکن مورد استفاده، نتوانسته اند وارد سایت فیلتر شده بشوند. و از محتوای مورد نیاز خود در آن سایت برخوردار شوند. چنین مشکلی دلایل مختلفی می‌ تواند داشته باشد. که به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

1- ضعیف بودن سرور های فیلتر شکن مورد استفاده

خیلی از فیلتر شکن های موجود در بازار با اینکه می توانند اتصال شما را به سرور هایشان برقرار کنند. نمی توانند شرایط بهینه را برای دسترسی به خدمات فیلتر شده برای شما مهیا کنند.
دلیل این موضوع پایین بودن قدرت سرور های وی پی ان های موجود در بازار می باشد. عاملی که باعث می شود با وجود دریافت اتصال نتوانید به خدمات مورد نیاز خود در سایت‌ های فیلتر شده دسترسی پیدا کنید.

Should You Use a VPN for Gaming?

2- فیلتر بودن فیلتر شکن برای آی پی دریافت شده

گاهی اوقات یک سری از محدودیت‌ های اعمال شده بر سایت‌ های مورد نظرتان در کشور های دیگر نیز وجود دارد. حال ممکن است شما به کمک فیلتر شکن مورد استفاده خود به آی پی کشور هایی متصل شده باشید. که خدمت مورد نظر شما در آن کشور ها نیز فیلتر می باشد.
در چنین شرایطی نمی‌ توانید حتی با وجود استفاده از vpn محدودیت آن سایت را از بین ببرید. در چنین شرایطی باید آی‌ پی خود را به کشوری تغییر دهید. که سایت مورد نظر شما در آن کشور دچار فیلترینگ نمی باشد. با انجام این کار خواهید توانست محدودیت اعمال شده بر سایت مورد نظر خود را رفع کنید .

How to Set Up and Use a VPN on Windows, Mac, or Android? by Sales POP ...

3- عدم وارد شدن به سایت به دلایل امنیتی

گاهی اوقات ممکن است پروتکل های امنیتی فیلتر شکن مورد استفاده شما به قدری زیاد و قوی باشد. که اجازه دسترسی به برخی از سایت‌ ها را به شما ندهد. چرا که بسیاری از سایغت‌ های موجود در بازار برای دستگاه شما مخرب هستند.
این نوع فیلتر شکن‌ ها با شناسایی خطرات موجود اجازه وارد شدن شما به این سایت‌ ها را نمی دهند. پس اگر می‌ خواهید به هر دلیلی به این سایت‌ ها دسترسی پیدا کنید. باید پروتکل های امنیتی این نوع وی پی ان ها را قطع کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *