لیست برنامه های تماس تصویری بدون فیلتر


لیست برنامه های تماس تصویری بدون فیلتر

دانلود فیلتر شکن پایدار و قوی برای برقراری تماس صوتی و تصویری

به دلیل فیلترینگ‌ های بسیار شدیدی که در کشور ایران اعمال شده است. بسیاری از شبکه‌ های اجتماعی نیز دچار فیلترینگ شده‌اند. بنابراین کاربران برای استفاده از خدمات این برنامه‌ ها نظیر چت، ارسال عکس و همچنین تماس تصویری و صوتی دچار مشکل می‌ باشند. که در ادامه به بررسی بعضی از برنامه‌ هایی که به کمک آن ها می‌ توانید بدون نیاز به فیلتر شکن تماس ویدیویی با کیفیت برقرار کنید می‌ پردازیم.

گوگل میت بهترین گزینه

از میان برنامه‌ های موجود می‌ توان گفت گوگل میت یکی از بهترین مواردی است که می‌ توانید از آن برای برقراری تماس تصویری بسیار با کیفیت استفاده کنید. گفتنی است این برنامه نیز برای مدت زمانی کوتاه دچار فیلترینگ شده بود. اما هم اکنون محدودیت‌ های این برنامه برداشته شده است و به کمک آن می‌ توانید با بالاترین کیفیت تماس ویدیویی برقرار کنید.

Signal App vs WhatsApp: Key features; all you need to know - BusinessToday

برنامه های ایرانی تماس تصویری

همچنین گفتنی است می‌ توانید از برنامه‌ های ایرانی نیز به راحتی برای تماس ویدیویی استفاده کنید. در بیشتر این برنامه‌ ها نظیر روبیکا و آی گپ و سایر موارد قابلیت تماس تصویری اضافه شده است. که به شما این امکان را می‌ دهد با صرف اینترنت کمتر و بدون فیلتر شکن تماس صوتی خود را برقرار کنید.

The 8 Best Video Chat Apps On Android

تماس تصویری با تلگرام

همچنین شما می‌ توانید به کمک تلگرام با قابلیت پروکسی بدون نیاز به خدمات وی پی ان و فیلتر شکن تماس صوتی مناسبی را داشته باشید. هرچند پیشنهاد می‌ شود برای تجربه بهتر از فیلتر شکن استفاده کنید. اما اگر به فیلتر شکن دسترسی نداشته باشید نیز می‌ توانید به کمک یک پروکسی فعال و قدرتمند تماس ویدیویی خود را برقرار کنید.

Top 10 Free Video Calling Apps (2022) | Mobile Gyans

برنامه های فیلتر شده

شما همچنین می‌ توانید با استفاده از یک فیلتر شکن مناسب محدودیت‌ های اعمال شده بر شبکه‌ های اجتماعی محبوب را از بین ببرید. و از تماس ویدیویی مناسبی برخوردار شوید.
تنها نکته‌ای که هنگام استفاده از این برنامه‌ ها باید رعایت کنید این است که باید از فیلتر شکنی استفاده کنید که سرعت بالایی دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *