نصب آپدیت جدید برنامه Razr VPN همراه با آموزش اتصال


نصب آپدیت جدید برنامه Razr VPN همراه با آموزش اتصال

دانلود وی پی ان قوی Razr VPN برای اندروید و آیفون

یکی از تحریم شکن‌ های فعال کشور ما فیلتر شکن Razr VPN می‌ باشد. که دارای خدمات خوبی است. اما لازم به ذکر است که محیط کاربری این برنامه با دیگر فیلتر شکن‌ های موجود در کشور ما به صورت کلی فرق می‌ کند. چون این برنامه مثل وی پی ان‌ های دیگر دارای سرور نیست. تا شما بتوانید با انتخاب آن ها اتصالتان را ایجاد کنید. بلکه این برنامه دارای کانفینگ است تا با انتخاب کانفینگ دلخواه خود، یا به صورت اتوماتیک، بتوانید اتصالتان را به این برنامه قدرتمند ایجاد کنید. در این شرایط وقتی اتصال شما ایجاد شود می‌ توانید به راحتی محدودیت‌ ها و سانسور های کشور خود را از بین ببرید.

روش اتصال به کانفینگ‌ های پیش فرض در برنامه Razr VPN

در این vpn یک سری کانفیگ پیش فرض وجود دارد که با ضربه زدن بر روی گزینه اتوماتیک اتصال شما ایجاد خواهد شد. البته چون همه افراد به این کانفینگ‌ ها متصل می‌ شوند ممکن است در شرایط خاص مانند افزایش ترافیک اتصالی برای شما صورت نگیرد.

قابلیت افزودن کانفینگ

به دلیل اینکه به تمام کانفینگ‌ های این برنامه هر فردی ممکن است متصل شود. شما می‌ توانید کانفینگ اختصاصی خود را در این برنامه اضافه کنید. تا بتوانید به راحتی به آن ها متصل شوید. در این شرایط سرعت و کیفیت بهتری برای شما فراهم می‌ شود و راحت می‌ توانید محدودیت‌ ها را از بین ببرید.

تنظیمات پیشرفته و کامل

در این vpn یک سری تنظیمات کامل وجود دارد. که با استفاده از آن ها شما می‌ توانید مرور خود را اختصاصی کنید. برای مثال می‌ توانید هم برنامه‌ های گوشی خود را تونل کنید. هم با تغییر زبان راحت‌تر از امکانات این برنامه استفاده کنید. همچنین می‌ توانید کانفیگ‌ های خود را اختصاصی کنید و با کیفیت بهتری در کشور مرور کنید.

البته یک سری تنظیمات خاص دیگری هم وجود دارد تا اگر شما بخواهید مرور پیشرفته‌ تری داشته باشید. می‌ توانید از آن ها استفاده کنید. اما به صورت کلی برای اینکه شما بتوانید اتصال خود را به صورت عادی ایجاد کنید و محدودیت‌ ها را از بین ببرید. کافی است که به کانفینگ‌ های این برنامه متصل شود.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *