دانلود وی پی ان Pearl VPN برای اینترنت همراه


دانلود وی پی ان Pearl VPN برای اینترنت همراه

نصب برنامه Pearl VPN با لینک مستقیم نسخه جدید

یکی از فیلتر شکن‌ هایی که شما می‌ توانید برای دور زدن محدودیت های اینترنتی از آن کمک بگیرید فیلتر شکن Pearl VPN می باشد. گفتنی است کیفیت خدمات موجود در این برنامه در سطح بسیار قابل قبولی قرار دارد. که به شما این امکان را می دهد با بهترین اتصال ممکن از شر تمامی محدودیت های اینترنتی خلاص شوید.

 

انواع گزینه‌ های موجود در فیلتر شکن Pearl VPN

۱_ لیست سرور های قدرتمند

در این برنامه لیست بلند بالایی از سرور های قدرتمند و سریع که به شما این امکان را می دهند. با بهترین کیفیت انواع محدودیت های اینترنتی را از بین ببرید قرار گرفته است. شما به کمک سرور های با کیفیت این برنامه خواهید توانست اتصال لازم برای دسترسی به محتوای مورد نیازتان در سایت‌ ها و برنامه های فیلتر شده را دریافت کنید.

۲_ تغییر لوکیشن اصلی

هنگامی که از این برنامه استفاده می‌ کنید و به سرور های این برنامه متصل می‌ شوید؛ موقعیت جغرافیایی شما یا همان آی پی حقیقی پنهان می شود و آی پی سرور مورد نظر شما جایگزین آن خواهد شد. در چنین شرایطی اتصالی برای شما به ارمغان می آید که به شما این امکان را می دهد بتوانید به صورت کاملاً ناشناس در اینترنت فعالیت کنید.

۳_ تنظیمات قدرتمند و فعال

همچنین در بخش تنظیمات این برنامه قابلیت‌ هایی قرار گرفته اند که به شما این امکان را می دهند. با توجه به اینترنت خود و سایر ویژگی‌ هایی که مد نظر دارید اتصال خود را برقرار کنید. تا در اینترنت به صورت آزادانه و بدون کوچک‌ ترین مزاحمت فعالیت کنید.

روش برقراری تماس‌ های صوتی و تصویری با Pearl VPN

پس از اینکه اتصال خود به سرور های این برنامه را برقرار کردید می‌ توانید برنامه مورد نظرتان را که دچار فیلترینگ است را به راحتی رفع فیلتر کنید و از هر قابلیتی که در آن وجود دارد برخوردار شوید. برای مثال می‌ توانید شبکه های اجتماعی محبوب نظیر واتساپ را رفع فیلتر کنید. سپس از قابلیت تماس صوتی و تصویری آن برخوردار شوید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *