چگونگی‌ اتصال به فیلتر شکن قوی و جدید Alpha VPN


چگونگی‌ اتصال به فیلتر شکن قوی و جدید Alpha VPN

دانلود وی پی ان رایگان Alpha VPN برای ویندوز

یکی از اپلیکیشن‌ هایی که امروزه اکثر کاربران اینترنت از آن استفاده می‌ کنند، فیلتر شکن‌ ها هستند. و نصب فیلتر شکن‌ های قوی و فعال به ما کمک می‌ کنند تا بتوانیم محدودیت‌ هایی که امروزه بر بیشتر سایت‌ ها و اپلیکیشن‌ ها اعمال شده است را از بین ببریم.
فیلتر شکنی قوی در کشور ما به نام Alpha VPN وجود دارد. که به احتمال زیاد نام این وی پی ان را تا به حال شنیده‌اید. یکی از برنامه‌ های فعال برای سایت و برنامه های مختلف می‌ باشد. و کمک می‌ کند تا به وسیله سرور های آن بتوانید تمام سانسورها را دور بزنید.

محیط کاربری و اتصال عجیب به فیلتر شکن Alpha VPN

این vpn از محیطی بسیار ساده استفاده می‌ کند و اصلاً گزینه‌ های مختلف ندارد. به گونه‌ای که فقط یک گزینه دارد که شما می‌ توانید با آن اتصال خود را به این برنامه قطع کنید. و به این دلیل نمی‌ گوییم اتصال خود را وصل کنید چون وقتی شما این فیلتر شکن را باز می‌ کنید. به صورت خودکار اتصال شما ایجاد می‌ شود. یعنی لازم نیست حتی گزینه اتصال خودکار را لمس کنید یا حتی سرور های موجود در این برنامه را انتخاب کنید. فقط کافی است پس از انجام فعالیت‌ های خود اتصالتان به این برنامه را قطع کنید.

کمک به افزایش ایمنی با نصب Alpha VPN

مهم ترین خصوصیتی که این فیلتر شکن دارد افزایش امنیت آن می‌ باشد. که باعث می‌ شود شما بتوانید در بستری خصوصی فعالیت‌ های مورد نظر خود را انجام دهید. و به هیچ عنوان شناسایی نشوید.
بنابراین این برنامه کمک می‌ کند تا بتوانید با تغییر دادن آی‌ پی خود فعالیت‌ های مورد نظرتان را انجام دهید. به گونه‌ای که همانطور که در بالا گفته شد وقتی شما وارد این برنامه می‌ شوید اتصالتان ایجاد شده است. یعنی آدرس آی پی شما به یکی از کشور های خارجی تغییر پیدا کرده است. تا راحت بتوانید وارد سایت‌ ها و برنامه‌ های مختلف شوید.
در ادامه لازم به ذکر است که این برنامه اصلاً لیست سرور ندارد. یعنی شما نمی‌ توانید به صورت دستی اتصال خود را در این برنامه ایجاد کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *