راه‌اندازی وی پی ان محبوب WiTopia PersonalVPN برای بازی


راه‌اندازی وی پی ان محبوب WiTopia PersonalVPN برای بازی

دانلود فیلتر شکن WiTopia PersonalVPN نسخه vip

یکی از فیلتر شکن‌ هایی که شما می‌ توانید برای دستگاه خود انتخاب کنید و از خدمات بسیار با کیفیت آن جهت دریافت خدمات وی پی ان کمک بگیرید. فیلتر شکن فعال و قدیمی WiTopia PersonalVPN نام دارد. برنامه‌ای که هم اکنون در گوگل پلی قرار گرفته است. و کیفیت مناسبی را برای دور زدن محدودیت‌ های اینترنتی در اختیار شما قرار می‌ دهد.

برخوردازی از سرور های جهانی

در این برنامه سرور های جهانی قرار گرفته‌ است. که به شما این امکان را می‌ دهند در هر کجا بتوانید به اینترنت جهانی بدون هیچگونه مزاحمتی دسترسی پیدا کنید. تا بدین ترتیب در هر کجا بتوانید به محتوای مورد نیاز خود در سایت و برنامه فیلتر شده دسترسی پیدا کنید.

متصل شدن به سرور های WiTopia PersonalVPN تنها با یک کلیک

شما می‌ توانید به سرور های موجود در این برنامه تنها با یک کلیک متصل شوید. قابلیتی که تحت عنوان قابلیت اتصال خودکار شناخته می‌ شود. و مسیر اتصال شما به سرورها را تا حد بسیار زیادی کوتاه‌ تر می‌ کند. همچنین شما می‌ توانید به کمک این قابلیت به صورت اتوماتیک به بهترین سرور برنامه متصل شوید و بالاترین قدرت و سرعت را دریافت کنید .

پاک کردن محتوای ذخیره شده

هنگامی که از این فیلتر شکن برای دور زدن محدودیت‌ های اینترنتی استفاده می‌ کنید. ممکن است یک سری از اطلاعات خصوصی شما توسط این برنامه ذخیره شود. که سازندگان برای پایین آوردن آسیب پذیری شما در برابر خطرات احتمالی قابلیتی را قرار داده‌اند. که به شما این امکان را می‌ دهد بتوانید اطلاعات ذخیره شده خود در این vpn را به صورت دستی حذف کنید.

مرور ناشناس در اینترنت با WiTopia PersonalVPN

هنگامی که به سرور های این فیلتر شکن متصل می‌ شوید اتصالی ایده‌ آل برای دور زدن انواع محدودیت‌ ها را دریافت می‌ کنید. ضمن اینکه گفتنی است اتصال شما به صورت کاملاً ناشناس برقرار می‌ شود. چرا که موقعیت جغرافیایی اصلی شما پنهان می‌ شود. و آی‌ پی سرور مورد نظرتان جایگزین آن خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *