روش اتصال به برنامه Troot VPN برای اینستاگرام


روش اتصال به برنامه Troot VPN برای اینستاگرام

دانلود تحریم شکن Troot VPN برای ویندوز جدید

برای دسترسی به خدمات جهانی و فیلتر شده در اولین مرحله شما باید یک فیلتر شکن قدرتمند و مناسب را برای دستگاه‌ های خود نصب کنید. پس از نصب یک وی پی ان مناسب شما به راحتی می‌ توانید بر تمام سانسورها و محدودیت‌ ها غلبه کنید. حال ما می‌ خواهیم به شما فیلتر شکن قدرتمند و کاملی را معرفی کنیم. که این برنامه با نام Troot VPN در گوگل پلی و سایت‌ های معتبر وجود دارد. که می‌ توانید به سادگی آن را بر روی دستگاه‌ های خود نصب کنید. لازم به ذکر است که این برنامه کاملاً رایگان می‌ باشد و به سادگی بر روی گوشی‌ های اندرویدی قابلیت نصب دارد.

فیلتر شکن Troot VPN چه زبان هایی دارد؟!

فارسی
انگلیسی

به صورت کلی این برنامه برای تمامی افراد جهان مناسب می‌ باشد چون هم دارای زبان فارسی است. تا کاربران ایرانی بتوانند از آن استفاده کنند. و هم چون دارای زبان انگلیسی است، تمامی افراد در سراسر جهان می‌ توانند به این فیلتر شکن قدرتمند متصل شوند.

آموزش تصویری اتصال به فیلتر شکن Troot VPN

این فیلتر شکن در اصل یک برنامه آمریکایی می‌ باشد چون تمامی سرور های آن در کشور آمریکا قرار دارند. که شما می‌ توانید به صورت دستی و خودکار اتصالتان را به آن ها ایجاد کنید.
جهت برقراری اتصال یا می‌ توانیم بر روی گزینه اتصال هوشمند کلیک کنید. یا بر یکی از سرور های آمریکایی این برنامه ضربه بزنید و منتظر بمانید اتصال شما ایجاد شود.

ویژگی های مختلف برنامه

انتخاب زبان
قابلیت پروکسی
راهنما و پشتیبان‌ های فعال
حفظ حریم خصوصی
اشتراک گذاری
کانال تلگرام

نمایش تبلیغات متعدد

متاسفانه چون این برنامه رایگان می‌ باشد تبلیغات بسیار زیادی را برای شما نشان می‌ دهد. و برای برقراری اتصال به این برنامه گاهی مجبور هستید تبلیغات طولانی تماشا کنید. تا بتوانید اتصالتان را ایجاد کنید. که این مورد برای خیلی از کاربران خوشایند نیست و ترجیح می‌ دهد از فیلتر شکن‌ های پریموم استفاده کنند.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *