نصب vpn سریع Raka VPN برای کامپیوتر رایگان


نصب vpn سریع Raka VPN برای کامپیوتر رایگان

دانلود فیلتر شکن جدید Raka VPN برای آیفون

اگر به دنبال فیلتر شکنی هستید که بتوانید به کمک خدمات موجود در آن انواع محدودیت‌ های موجود در اینترنت را به راحتی از بین ببرید. می‌ توانید از وی پی ان Raka VPN استفاده کنید. برنامه‌ای که قادر است با ارائه خدمات با کیفیت مشکل شما جهت دسترسی به خدمات فیلتر شده را حل کند.

لیست سرور های رایگان در Raka VPN

در این برنامه هم امکان استفاده از سرور های رایگان برای شما وجود دارد و هم اینکه می‌ توانید با پرداخت هزینه از سرور های با کیفیت‌تر استفاده کنید. سرور های رایگان این برنامه به شما این امکان را می‌ دهند بدون نیاز به پرداخت هزینه در اینترنت به صورت آزادانه فعالیت کنید. و از شر انواع محدودیت‌ های اعمال شده بر اینترنت خلاص شوید.

خرید نسخه‌‌ vip بدون قطعی

همچنین اگر به دنبال قدرت و سرعت فوق العاده بالاتر نسبت به سرور های نسخه رایگان هستید. می‌ توانید با خرید اشتراک این برنامه امکان دسترسی به خدمات نسخه وی‌ آی‌ پی را برای خود به ارمغان بیاورید. در این نسخه از برنامه سرور هایی قرار گرفته‌اند که کیفیت فوق العاده بالاتری را دارا می‌ باشد. به گونه‌ای که اتصالی پرقدرت‌تر بدون کوچک‌ ترین قطعی را برای شما فراهم می‌ کنند.

بررسی سرعت دانلود و آپلود

هنگامی که اتصال شما به سرور های این برنامه برقرار می‌ شود می‌ توانید اطلاعات اتصال برقرار شده را به راحتی بررسی کنید. به گونه‌ای که هم سرعت دانلود و هم سرعت آپلود محتوای مورد نظر شما، نمایش داده می‌ شود. تا بتوانید با کیفیت بهتری فعالیت کنید.

تعداد کاربران کم Raka VPN

هنگامی که به گوگل پلی برای دانلود این برنامه مراجعه می‌ کنید با تعداد نسبتا کم کاربران این برنامه مواجه می‌ شوید. موردی که نشان دهنده ناشناخته بودن این فیلتر شکن می‌ باشد. که همین موضوع نیز می‌ تواند در افزایش کیفیت اتصال شما، کمک کند.

حجم بسیار مناسب

همچنین گفتنی است حجم این vpn نسبت به بسیاری از فیلتر شکن‌ های دیگر پایین‌ تر است. پس می‌ توانید با مصرف کمتر اینترنت این برنامه را بر روی دستگاه خود نصب کنید.

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *