دانلود تیک گرام ضد فیلتر برای آیفون


دانلود تیک گرام ضد فیلتر برای آیفون

نصب تیک گرام با لینک مستقیم برای اندروید

برنامه تیک گرام یکی از تلگرام‌ های غیر رسمی موجود در بازار است. که خدمات بسیار جالب و مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌ دهد. شما به کمک این برنامه می‌ توانید به صورت همزمان از خدمات تلگرام اصلی استفاده کنید. هم اینکه از یک سری از خدمات اضافی‌تر برخوردار شوید.

آیا تیک گرام ضد فیلتر می‌ باشد؟!

در این مورد باید گفت همانند بسیاری دیگر از تهیه نسخه‌ های غیر رسمی تلگرام این برنامه نیز دچار محدودیت‌ های نسخه اصلی می‌ باشد. با این تفاوت که در آن سرور های پروکسی بسیار قدرتمندی وجود دارد. که به شما این امکان را می‌ دهد بدون فیلت رشکن نیز محدودیت آن را از بین ببرید.

قابلیت های تیک گرام

تنظیمات اختصاصی برای گفتگو ها

۱- حالت روح

همانطور که احتمالاً با این قابلیت آشنایی دارید هنگامی که آن را فعال می‌ کنید. می‌ توانید بدون اینکه دیگران متوجه این شوند که شما پیام آن ها را تماشا کردید، پیام مخاطبین خود را سین کنید.

۲- حالت تایپینگ نامحدود

با فعال کردن این قابلیت در این برنامه شما می‌ توانید هر چقدر که می‌ خواهید برای نوشتن متن خود زمان بگذارید. بدون اینکه مخاطب شما متوجه نوشتن متن شود. قابلیتی که بسیار جذاب و کاربردی است. همچنین گفتنی است که سایر تنظیمات نیز در این برنامه وجود دارد که گفتگوی شما را خاص‌تر می‌ کند.

فعال کردن حالت منشی

یکی دیگر از قابلیت‌ های بسیار جذاب این برنامه قابلیت حالت منشی است. که در سایر نسخه‌ های غیر رسمی تلگرام نیز کم نظیر می‌ باشد.

پشتیبانی از چندین حساب کاربری

شما در این برنامه می‌ توانید به صورت همزمان از ۸ اکانت کاربری بر روی این برنامه استفاده کنید. قابلیتی که این برنامه را بسیار خاص و کاربردی‌تر می‌ کند.

تماشای کانال های تلویزیونی

شما به کمک این برنامه می‌ توانید هم کانال‌ های تلویزیونی ایرانی و هم خارجی را تماشا کنید. قابلیت جذاب و بسیار کاربردی که نقطه تمایز این برنامه نسبت به سایر برنامه‌ های مشابه می‌ باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *