چگونگی اتصال به سرور های رایگان Flo VPN در اندروید


چگونگی اتصال به سرور های رایگان Flo VPN در اندروید

دانلود فیلتر شکن Flo VPN با لینک مستقیم جدید

برای اینکه بتوانیم بهترین فیلتر شکن را بر روی دستگاه‌ های اندروید خود نصب کنیم. ابتدا باید به بررسی ویژگی‌ های آن برنامه بپردازیم تا انتخاب درستی داشته باشیم. چون خیلی از فیلتر شکن‌ ها سرعت مناسبی ندارند یا امنیت اطلاعات ما را به خطر می‌ اندازند. ما در این پست می‌ خواهیم فیلتر شکن Flo VPN را به شما معرفی کنیم. که یکی از برنامه‌ های موجود در گوگل پلی است. که برای گوشی‌ های اندرویدی ساخته شده است. برای اینکه با اطمینان خاطر این برنامه را برای خود نصب کنید یا از نصب آن بپرهیزید، بهتر است که تا آخرین پست همراه ما باشید.

انتخاب زبان دلخواه

یکی از ویژگی‌ های مثبتی که این فیلتر شکن دارد این است که دارای زبان فارسی و انگلیسی است. و اگر کاربر ایرانی هستید و این vpn را برای خود نصب می‌ کنید. بهتر است که زبان فارسی را انتخاب کنید تا بتوانید از خدمات این فیلتر شکن استفاده کنید.

آیا فیلتر شکن Flo VPN متصل می‌ شود؟!

در این برنامه لیستی از سرور وجود ندارد و تنها روشی که می‌ توانید به سرور های این برنامه متصل شوید، گزینه اتوماتیک است. ولی وقتی بر روی گزینه اتوماتیک این کلیک می کنید، برنامه نمی‌ تواند هیچ اتصالی را برای شما ایجاد کند. این موضوع به خاطر این است که به دلیل محدودیت‌ های شدید این برنامه دچار افت کیفیت شده است. و نمی‌ تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. در نتیجه با هیچ نوع اینترنتی نمی‌ توانید از این برنامه متاسفانه استفاده کنید.

با توجه به مطالب و فیلمی که در اختیار شما قرار دادیم متوجه شدید که در این برنامه در حال حاضر هیچ اتصالی برای شما صورت نمی‌ گیرد. بنابراین بهتر است که این فیلتر شکن را فعلاً بر روی دستگاه‌ های خود نصب نکنید. تا در آپدیت‌ های جدید مشکلات موجود در این وی پی ان حل شود و بتوانید از خدمات آن استفاده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *