نصب vpn قوی Elver VPN از بازار برای اندروید


نصب vpn قوی Elver VPN از بازار برای اندروید

دانلود فیلتر شکن پرسرعت Elver VPN برای بازی آنلاین

اگر از گوشی اندرویدی استفاده می‌ کنید و به دنبال فیلتر شکن قدرتمند و کاربردی می‌ گردید. انتخاب عالی برای شما می‌ تواند فیلتر شکن Elver VPN باشد. چون این برنامه تمام خدمات لازم را به صورت رایگان در اختیار شما می‌ گذارد. و چون دارای یک تنظیمات کامل است باعث می‌ شود که بتوانید مرور خود را شخصی سازی کنید. و به هر روشی که می‌ خواهید در کشور فعالیت کنید.

انواع روش‌ های اتصال به فیلتر شکن Elver VPN قدرتمند

اگر می‌ خواهید در سریع‌ ترین زمان ممکن به این فیلتر شکن قدرتمند متصل شوید. فقط کافی است که بر روی گزینه کانکتینگ که همان گزینه اتصال اتوماتیک است کلیک کنید. و چند ثانیه منتظر بمانید تا اتصال قدرتمند و نامحدود شما ایجاد شود.

همچنین اگر به سرور خاصی نیاز دارید و دوست دارید خودتان اتصالتان را ایجاد کنید. کافی است که وارد لیست سرورها شوید و به یکی از سرور های رایگان و پرمیوم این vpn به صورت دستی متصل شوید تا اتصال خود را برقرار کنید.

Screenshot image 3

روش‌ های افزایش امنیت در فیلتر شکن Elver VPN

این فیلتر شکن به امنیت و حریم خصوصی شما احترام زیادی می‌ گذارد. به گونه‌ای که از اقدامات گوناگونی استفاده می‌ کند تا امنیت شما را تا چند برابر افزایش دهد.
برای مثال وقتی اتصال شما در این برنامه ایجاد می‌ شود و اطلاعات شما ذخیره می‌ شود می‌ توانید به صورت دستی هیستوری اتصالات را پاک کنید. تا به هیچ عنوان کسی متوجه فعالیت‌ های شما نشود .
علاوه بر آن این فیلتر شکن دارای یک تونل رمزگذاری شده می‌ باشد. که اطلاعات شما از این تونل‌ ها عبور داده می‌ شوند تا مورد حملات سایبری قرار نگیرید.
همچنین لازم به ذکر است که این برنامه یک گزینه جداگانه برای تغییر آدرس آی پی شما دارد. که می‌ توانید موقعیت جدید به وجود آمده برای خود را در آن مشاهده کنید. و این تغییر آدرس باعث می‌ شود که شما بتوانید بدون ردیابی شدن و با خیال راحت در تمام وب سایت‌ ها گشت و گذار کنید.

Screenshot image 2

,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *