دانلود تلگرام اصلی بدون فیلتر برای ویندوز


دانلود تلگرام اصلی بدون فیلتر برای ویندوز

نصب تلگرام نسخه جدید برای pc

اگر بخواهیم به شما محبوب‌ ترین و پرکاربرد ترین پیام رسان را معرفی کنیم. قطعاً تلگرام در رتبه اول قرار می‌ گیرد. چون این برنامه یک اپلیکیشن بسیار کاربردی و همه چی تمام می‌ باشد که به شما کمک می‌ کند بتوانید راحت‌تر در کشور مرور کنید و با افراد مختلف ارتباط بگیرید.
برنامه Telegram دارای ویژگی‌ های عالی است که به جز ارسال پیام و عکس شما می‌ توانید به برقراری تماس‌ های صوتی و ویدیویی بپردازید.
فقط نکته‌ای که وجود دارد این است که این برنامه در حال حاضر فیلتر است و شما برای استفاده از این اپلیکیشن باید حتماً فیلتر شکن نصب کنید.
نکته قابل توجه این است که این برنامه به دلیل اینکه آنقدر محبوب است نسخه‌ های مختلفی از آن وارد بازار شده است. یعنی علاوه بر اینکه شما می‌ توانید تلگرام را بر روی گوشی‌ های اندروید و آیفون خود نصب کنید. نسخه ویندوز آن ها وجود دارد تا بتوانید آن را بر روی کامپیوتر خود هم نصب کنید و از خدماتش بهره ببرید.

یه تلگرام خوب معرفی کنین.بغیر از تلگرام اصلی | طرفداری

منبع معتبر برای نصب تلگرام جدید

بهترین منبع برای اینکه شما بتوانید برنامه‌ های مختلف از جمله تلگرام را برای خود نصب کنید گوگل پلی می‌ باشد. حتی می‌ توانید گوگل پلی را در کامپیوتر شخصی خود باز کنید و هر برنامه‌ای که می‌ خواهید را نصب کنید. فقط باید دقت کنید که برنامه گوگل پلی فیلتر است و برای استفاده از آن حتماً باید فیلتر شکن داشته باشید.

Telegram Messenger – iPhone App Store Apps

دانلود تلگرام اصلی بدون قطعی

هنگام نصب تلگرام باید به این نکته توجه کنید که جدیداً Telegram های زیادی که غیر رسمی هستند وارد کشور شده‌اند. و اصلاً نباید این تلگرام‌ ها را برای خود نصب کنید. چون امنیت پایینی دارند و نمی‌ توانند خدمات خوبی را برای ما فراهم کند. پس ما حتماً باید تلگرام اصلی را بر روی دستگاه‌ های خود نصب کنیم تا بتوانیم از خدمات عالی این برنامه بهره ببریم.

نصب بهترین فیلتر شکن فعال

به دلیل اینکه جدیدا تلگرام دچار محدودیت شده است. شما حتماً باید فیلتر شکن داشته باشید تا بتوانید محدودیت این برنامه را از بین ببرید. فقط نکته‌ای که وجود دارد این است که باید فیلتر شکن مناسبی را نصب کنید. تا سرعت و امنیت را به صورت یکجا کسب کنید. تا اطلاعات مهم و خصوصی شما در تلگرام به سرقت نرود.

ویژگی های تلگرام اصلی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *